Garaža ispod srednjoškolskog igrališta u Klaićevoj privatnicima nije zanimljiva jer bi im umjesto zarade gomilala gubitak pa će je u budućnosti ili graditi Zagrebparking ili će je privatni investitor izgraditi dok bi je Grad potom kroz 25 godina otplaćivao s po 13,7 milijuna kuna godišnje.
Sat parkiranja - 19 kuna
Sve nade da će se pojaviti investitor koji će uložiti više od 30 milijuna eura u gradnju garaže, sportske dvorane i šoping centra (i na njima zarađivati, te ih nakon 30-ak godina predati Gradu) potonule su nakon sastanaka s potencijalnim investitorima, nakon kojih je napravljena i analiza. Prema rezultatima konzultantske kuće, privatni interes za gradnju garaže izostao je ponajviše zbog niske cijene uličnog parkiranja od šest kuna.
Zašto bismo unajmljivali garažu od privatnika koji se mora zadužiti kod banke kada to može učiniti i Zagrebparking
Da bi se izgradnja garaže koja je trebala koštati oko 35 milijuna eura isplatila, cijena sata parkiranja u garaži trebala bi biti 12 kuna, a da bi se iz te cijene isplatio cijeli projekt, uključujući sportsku dvoranu i igralište za okolne škole cijena sata parkiranja trebala bi biti čak 19 kuna. Konzultanti su došli do zaključka da bi privatnicima izgradnja garaže bila zanimljiva tek na način da ju oni izgrade te da ju potom Grad od njih unajmi i isplati kroz 25 godina (slično kao što se upravlja Arenom).
U tom slučaju smanjio bi se i prvobitni opseg projekta, a ne bi se gradili ni Centar za mlade i podzemni komercijalni sadržaji (po uzoru na Importanne centar). Trgovački dio bio bi prepušten privatnom investitoru i ne bi ulazio u cijenu najma pa bi privatnik sam snosio rizik zakupa dok bi isti rizik za upravljanje garažom preuzeo Zagrebparking. Izgradnja garaže s 350 parkirališnih mjesta, pothodnik ispod Klaićeve do dječje bolnice, sportska dvorana i sportsko igralište bili bi dio projekta koji se u tom slučaju procjenjuje na 25 milijuna eura.
U tome smo dobri
Prema neslužbenim pak informacijama iz gradske uprave, riječ je o modelu koji nije nužno loš, no smatra se da je najbolje cijeli projekt vratiti na sam početak - u ruke Zagrebparkinga.
–Zašto bismo unajmljivali garažu od privatnika koji se mora zadužiti kod banke kada to može učiniti i Zagrebparking. Ako smo u čemu dobri u tome smo pa se nadamo da će se ponoviti priča s garažom Tuškanac - kazali su iz Grada.
Zašto bi garaža pokraj HNK bila bi isplativija od ove u Klaićevoj? Zašto što treba hodati 200 m manje do Trga? Svugdje u svijetu auti se izbacuju iz centra, jedino naši genijalni "stručnjaci" aute guraju u grad. Zašto ne sagraditi garažu ispod Trga?