kreativnost

Boomerang – drveni namještaj pretvara se u stolac, stol, ležaljku...

Foto: Sanjin Strukic/PIXSELL
Boomerang – drveni namještaj pretvara se u stolac, stol, ležaljku...
28.09.2012.
u 10:00
Na ideju za Boomerang došli smo 2007. godine dok smo za riječku pučku kuhinju dizajnirali stolce
Pogledaj originalni članak

Stol, stolac, ležaljka, vješalica za kapute, naslonjač... sve su to varijacije na temu dizajnerskog tima Atmosfera, koje se mogu složiti prema predlošku ili vlastitoj zamisli. Multifunkcionalan drveni element ergonomski je prilagođen tijelu, potpuno je ekološki, lagan za sastavljanje, otporan i trajan, a može se transformirati ovisno o želji kupca.

– Na ideju došli smo 2007. godine kada smo za riječku pučku kuhinju radili stolce. Element se sastoji od hrastovih lukova u obliku bumeranga, a prodaje se u dijelovima, u kutiji. Svaka kutija ima deset bumeranga, a stoji 1200 kuna – rekao je Davor Silov koji sa suprugom Bernardom stoji iza brenda Atmosfera. Koliko god kupili bumeranga, svaki dodatni dio znači novi element, a može se dobiti 30-ak različitih vrsta namještaja. Od jednog paketa tako se može složiti vješalica, od dva stolić i mali stolac, od tri ležaljka... Osim što je na hrvatskom tržištu, Boomerang se probio i u zemlje Beneluxa, Njemačku i Australiju. Među svojim radovima, koje su izložili u srijedu u sklopu izložbe “Atmosfera – arhitektura i produkt dizajn” u organizaciji Centra za dizajn Hrvatske gospodarske komore u Draškovićevoj ulici, stajale su i malene fotelje od stiropora.

– Fotelje smo obukli u plastičnu ambalažu koja se nikad ne baca već je dio dizajna tog proizvoda. Proizvod je dobio radno ime “blank” zbog svoje prazne bijele površine koju je lagano personalizirati (moguće je na površinu otisnuti reklamu, može se iscrtati vodonepropusnim flomasterima, ukrasiti naljepnicama...), ali htjeli smo ime koje podsjeća na lakoću... i tako je nastala Blanka – kaže Silov.

Tri su veličine, najmanja stoji 300 kuna, srednja 500 kuna, a najveća otprilike sto eura. Bračni par Silov tek je dio široke priče Centra za dizajn HGK, koja je počela prije dvije godine.

– Razmišljali smo kako pokrenuti industrijski dizajn i trgnuti dizajnere te proizvođače iz uspavanosti pa smo osnovali Zajednicu za industrijski dizajn, članovi koje imaju priliku izlagati u našem izložbenom prostoru – rekao je direktor Centra Luka Mjeda.

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.