Borba za ralice

Ceste će čistiti GIP Pionir koji se tim ne bavi niti ima opremu i vozila

Foto: Željko Hladika/PIXSELL
zvonko vuckovic
Foto: Željko Hladika/PIXSELL
zvonko vuckovic
Foto: Željko Hladika/PIXSELL
zvonko vuckovic
03.11.2010.
u 07:01
Z. Vučković i Z. Klapač prijavili su Holding jer je izabrana tvrtka koja ne ispunjava ni prvi uvjet natječaja
Pogledaj originalni članak

Zagrebački holding na natječaju za održavanje cesta izabrao je tvrtku GIP Pionir koja ne ispunjava uvjete - nije registrirana za tu djelatnost niti ima primjerenu bazu. Zbog odabira tvrtke mimo uvjeta u natječaju Državnoj komisji za kontrolu postupka javne nabave prijavile su ih tvrtke Remetinec gradnja i Eko-miks.

Ista vozila za dva posla

 Natječaj za održavanje cesta u Novom Zagrebu i Trešnjevci te u Susedgradu i ostatku zapadnog dijela grada bio je raspisan u srpnju. Vrijednosti natječaja za trogodišnje održavanje bile su šest i jedanaest milijuna kuna. – Ravnali su se po najjeftinijoj ponudi. No problem je u tome što Pionir ne ispunjava prvi uvjet natječaja-nije registriran za tu djelatnost. Propisano je i kako trebaju izgledati baze: moraju imati uređaj za proizvodnju rasoline, parking, praonicu vozila, servis za vozila, prostoriju za noćenje radnika, prostoriju za dispačera... – upozoravaju Zvonko Vučković iz Remetinec gradnje i Zdenko Klapač iz Eko-miksa.

Da je Pionirova baza na gradilištu koje stoji na Selskoj cesti, investitora tvrtke Munis koja je vlasnički povezana s Pionirom, daleko od propisanih uvjeta uvjerili smo se i sami. Tamo je samo ruševna baraka puna soli. No prošli su tehnički pregled Zagrebačkih cesta?! Osim ovih evidentnih propusta, upozoravaju Vučković i Klapač, problem je što je Pionir u ponudama za ta dva dijela grada naveo ista vozila (za N. Zagreb tražilo ih se 25, a za Susedgrad 16).

– Tražili smo uvid u dokumentaciju. Na obje ponude ispisane su iste registracije vozila koji nisu Pionirovi, a nema ni ugovora da se radi o kooperantima. Ja sam dao sve ugovore s kooperantima, njihove potvrde o financijskoj sposopnosti i nekažnjavanju – kaže Vučković i dodaje da Pionir sada za suradnju “vreba” njegove dugogodišnje kooperante, a koje nije naveo u ponudi Holdingu. Osim što su ista vozila ponuđena za posao na dvije lokacije, upozoravaju ogorčeni vlasnici tvrtki koji su godinama surađivali sa Zagrebačkim cestama, ista su vozila upisana i u ponudi još jedne tvrtke I nije im jasno kako im u Holdingu ništa nije bilo sumnjivo.

Pranjić nijeimao izbora

Ivica Pranjić, šef Holdingove centralne nabave, jučer nije stigao pregledati sve papire pa ne zna je li Pionir donio neki dokaz o sposobnosti održavanja cesta no, kaže, morao ga je uvesti u posao bez obzira na žalbu Državnoj komisiju jer ne bi tko imao čistiti ceste. – To zna trajati mjesecima. Nismo potpisali ugovor no dobio sam potvrdu od Zagrebačkih cesta da su prošli pregled. Bili su najjeftiniji – kazao je Pranjić.

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 5

ZM
zmatija
18:19 03.11.2010.

E moj Zvone sam si si ovo zakuha

ŠL
šljaker2
19:15 03.11.2010.

Gospodin Vučkovič se žali a ono što on izvodi to negovori Pionir je radio zimsku službu i prošlu godinu isto kao i Vučkovič imao je u najmu i koperante baš kao i Vučkovič jedina razlika između njih je ta što je Pionir platio koperante za izvršene usluge a gospodin Vučkovič kolko je meni poznato nije

DE
delboy
21:24 03.11.2010.

Zna se da je prošle godine Pionir morao dati Zg Cestama bazu u najam jer su bili dužni nekoliko miliona za materijale. A u toj bazi nije bilo ni minimalnih uvjeta te su vozači od kooperanata spavali na otvorenom. Gospoda koja komentiraju Matija i Škrlin misle da će se preko Pionira domoči baza jer su sami nesposobni.