Ljetni vozni red koji je na snazi od 17. lipnja, otkako je završila škola, osim što je smanjio broj polazaka na svim linijama, putnicima je ukinuo čak dvije tramvajske linije – 1 i 8. Sasvim očekivano, građani zbog toga nisu sretni.
– Ukinuli su osmicu jer je završila škola, a ni jedan tramvaj iz Draškovićeve ne ide prema Glavnom kolodvoru. Pa zar ne idu djeca na faks, na posao? Škola je završila i oni jednostavno ukinu 8! – požalila se čitateljica Suzana koja nam se javila mailom nakon što se dopisivala sa ZET-om.
– Požalila sam se na tramvaj br. 8 i 15. Po ovoj vrućini dođem 14-icom na Mihaljevac, a vozač tramvaja br. 15 krene, uopće ga nije briga za ljude koji će sad sljedećih 15 min čekati sljedeći tramvaj na suncu, na zimi – njima je svejedno.
Zato je pisala ZET-u, no oni su joj, kaže, kazali da to ne ovisi o njima.
– Rekli su mi da zovem Gradsko poglavarstvo, da oni o svemu odlučuju... – piše Suzana.
ZET-u se zbog ukidanja linije 8 požalio i Igor. Proslijedio nam je svoju žalbu.
– Skandalozno je da se tako naprasno ukida tako važna linija tramvajskog prometa koja mnogima služi kao direktan prijevoz do radnih mjesta. Sramotno je da se Vaša neefikasnost, nagomilani gubici i neorganiziranost moraju na ovaj način manifestirati, požalio se Igor koji pritužbe ima i na vozni red tijekom cijele godine te mu nije jasno zašto je linija ukinuta na dva i pol mjeseca.
– Bilo bi nam jasno da ste možda ukinuli liniju u razdoblju od 15. srpnja do 15. kolovoza kad je grad bitno prazniji, ali sada je ukinuti... – pisao je ZET-u iz kojeg su kazali da je praksa takva svake godine te da su stoga pojačali liniju 14.
– ZET samostalno ne može mijenjati vozni red bez odobrenja Gradskog ureda za promet u Gradskom poglavarstvu – kažu.
Natalija se pak požalila kako ZET-ova linija 120 Črnomerec – Gajnice "nikada ne funkcionira po važećem redu vožnje, čak i dok traje školska godina".
– Redovno izostaje dolazak autobusa s te linije iz pravca Gajnica poslije 8 sati ujutro dok putnici još idu na posao, a na moju pritužbu ZET-ovoj Službi za odnose s javnošću, dobivam odgovor da se pokvario autobus. Možda jednom, ali redovno? – u nevjerici je Natalija koja smatra da se takav bezobrazan odnos prema putnicima ne bi smio tolerirati, jer, kako kaže, uslugu ionako preskupo plaćamo.
Stela pak kaže da je situacija u Novom Zagrebu nepodnošljiva.
– Osim što su ukinuli linije zbog kojih su se korisnici već žalili, jako su prorijeđene linije 6, 7 i 14, a u samoj jutarnjoj špici voze nas stari tramvaji s jednim kolima. Kako su tramvajske stanice bile prepune zbog prorijeđenih tramvaja, u broj 7 s jednim kolima putnici nisu mogli ući, a oni koji su već bili u tramvaju gušili su se jer u njima nema klime. Stanje je jednostavno postalo nepodnošljivo, a mi putnici očito ne možemo ništa – napisala nam je u e-mailu.
– Sve što mi putnici govorimo je kao da govorimo zidu koji je u nemogućnosti udovoljiti zahtjevima, ali ZET koji je gubitaš dobiva veoma visoke plaće više od sedam tisuća dok mi smrtnici radimo za bijednih 3 do 4 tisuće i, ako ih dobijemo, kupujemo karte da bi nas kontrolori maltretirali, vulgarno se ponašaju... kako žene tako i muškarci. Godinama se vozim i još nisam vidjela ni jednu ženu kontrolorku normalnu i kulturnu, a također i muške osobe kao da su došle iz neke divljine. I takvi misle ići u EU – necivilizirani i nekulturni, kaže naša čitateljica Blaženka.
>>Imate li i vi neugodnih iskustava zbog ljetnog voznog reda pišite nam. Mail je javi@vecernji.net.
>>Razbjesnio ih ljetni vozni red ZET-a: Na vrućini čekamo 45 minuta