sve više pritužbi

Čitateljica: Kupujemo karte da bi nas ZET-ovci maltretirali

Foto: Patrik Macek/PIXSELL
Čitateljica: Kupujemo karte da bi nas ZET-ovci maltretirali
21.06.2013.
u 08:41
Pisala je ZET-u, no oni su joj, kaže, rekli da to ne ovisi o njima. – Rekli su mi da zovem Gradsko poglavarstvo, da oni o svemu odlučuju... – piše Suzana.
Pogledaj originalni članak

Ljetni vozni red koji je na snazi od 17. lipnja, otkako je završila škola, osim što je smanjio broj polazaka na svim linijama, putnicima je ukinuo čak dvije tramvajske linije – 1 i 8. Sasvim očekivano, građani zbog toga nisu sretni. 

– Ukinuli su osmicu jer je završila škola, a ni jedan tramvaj iz Draškovićeve ne ide prema Glavnom kolodvoru. Pa zar ne idu djeca na faks, na posao? Škola je završila i oni jednostavno ukinu 8! – požalila se čitateljica Suzana koja nam se javila mailom nakon što se dopisivala sa ZET-om.

– Požalila sam se na tramvaj br. 8 i 15. Po ovoj vrućini dođem 14-icom na Mihaljevac, a vozač tramvaja br. 15 krene, uopće ga nije briga za ljude koji će sad sljedećih 15 min čekati sljedeći tramvaj na suncu, na zimi – njima je svejedno. 

Zato je pisala ZET-u, no oni su joj, kaže, kazali da to ne ovisi o njima. 

– Rekli su mi da zovem Gradsko poglavarstvo, da oni o svemu odlučuju... – piše Suzana. 

ZET-u se zbog ukidanja linije 8 požalio i Igor. Proslijedio nam je svoju žalbu. 

– Skandalozno je da se tako naprasno ukida tako važna linija tramvajskog prometa koja mnogima služi kao direktan prijevoz do radnih mjesta. Sramotno je da se Vaša neefikasnost, nagomilani gubici i neorganiziranost moraju na ovaj način manifestirati, požalio se Igor koji pritužbe ima i na vozni red tijekom cijele godine te mu nije jasno zašto je linija ukinuta na dva i pol mjeseca.

– Bilo bi nam jasno da ste možda ukinuli liniju u razdoblju od 15. srpnja do 15. kolovoza kad je grad bitno prazniji, ali sada je ukinuti... – pisao je ZET-u iz kojeg su kazali da je praksa takva svake godine te da su stoga pojačali liniju 14. 

– ZET samostalno ne može mijenjati vozni red bez odobrenja Gradskog ureda za promet u Gradskom poglavarstvu – kažu. 

Natalija se pak požalila kako ZET-ova linija 120 Črnomerec – Gajnice "nikada ne funkcionira po važećem redu vožnje, čak i dok traje školska godina".

–  Redovno izostaje dolazak autobusa s te linije iz pravca Gajnica poslije 8 sati ujutro dok putnici još idu na posao, a na moju pritužbu ZET-ovoj Službi za odnose s javnošću, dobivam odgovor da se pokvario autobus. Možda jednom, ali redovno? – u nevjerici je Natalija koja smatra da se takav bezobrazan odnos prema putnicima ne bi smio tolerirati, jer, kako kaže, uslugu ionako preskupo plaćamo.

Stela pak kaže da je situacija u Novom Zagrebu nepodnošljiva. 

– Osim što su ukinuli linije zbog kojih su se korisnici već žalili, jako su prorijeđene linije  6, 7 i 14, a u samoj jutarnjoj špici voze nas stari tramvaji s jednim kolima. Kako su tramvajske stanice bile prepune zbog prorijeđenih tramvaja, u broj 7 s jednim kolima putnici nisu mogli ući, a oni koji su već bili u tramvaju gušili su se jer u njima nema klime. Stanje je jednostavno postalo nepodnošljivo, a mi putnici očito ne možemo ništa – napisala nam je u e-mailu. 

– Sve što mi putnici govorimo je kao da govorimo zidu koji je u nemogućnosti udovoljiti zahtjevima, ali ZET koji je gubitaš dobiva veoma visoke plaće više od sedam tisuća dok mi smrtnici radimo za bijednih 3 do 4 tisuće i, ako ih dobijemo, kupujemo karte da bi nas kontrolori maltretirali, vulgarno se ponašaju... kako žene tako i muškarci. Godinama se vozim i još nisam vidjela ni jednu ženu kontrolorku normalnu i kulturnu, a također i muške osobe kao da su došle iz neke divljine. I takvi misle ići u EU – necivilizirani i nekulturni, kaže naša čitateljica Blaženka. 

>>Imate li i vi neugodnih iskustava zbog ljetnog voznog reda pišite nam. Mail je javi@vecernji.net.

>>Razbjesnio ih ljetni vozni red ZET-a: Na vrućini čekamo 45 minuta


Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.