Zagrebački festival, 1993. - 2003.

Desetljeće krize uz poneko zvučno ime: Umjesto najbolje pjesme, traži se izgubljeni šarm

Foto: Boris Ščitar/Večernji list/Pixsell
Desetljeće krize uz poneko zvučno ime: Umjesto najbolje pjesme, traži se izgubljeni šarm
17.03.2023.
u 07:30
Politika mu je davala novac na kapaljku, ali ipak nije dopustila njegovo usmrćivanje. Povremeno je zapadao u teške krize, ali tradicija njegova održavanja unatoč tome nije prekinuta. Spas za festival našao se ipak u Hrvatskom društvu skladatelja

Ovaj sadržaj je dostupan samo za Premium korisnike Večernjeg lista.

Pretplatite se na sadržaj s potpisom.

TKO JE TKO U HRVATSKOJ TRGOVINI

Od ukupnog kolača od više od osam milijardi eura najveći udio ima pet hrvatskih i pet stranih lanaca

Hrvatska ima četiri puta veći promet u trgovini od Slovenije, ali i manje diskontera kojima i nismo skloni. Kad je riječ o privatnim markama trgovaca, one u Sloveniji čine 36,6% udjela u tržištu, u Hrvatskoj 20,5. Europski prosjek je 37%, a rekorder je Švicarska s udjelom od čak 51,6% u trgovačkim lancima. Hrvati su, međutim, još uvijek vjerni A brendovima proizvođača



Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.