Eko taxi od 1. studenog po kilometru vozi za 50 lipa skuplje, a za kunu i deset lipa više po kilometru od 15. studenoga vozit će i najveće udruženje taksista, Radio taxi.
Time će 99 posto taksista voziti po najvišoj dopuštenoj cijeni od 6 kuna koju je odredio Grad (po 6 kuna već ranije vozi Taxi Cammeo te drugi samostalni obrtnici i manje tvrtke) pa se nameće pitanje hoće li i Grad mijenjati cijene.
– Grad bi trebao odrediti najnižu cijenu kako se ne bi dopustilo rušenje konkurencije, a najvišu će odrediti tržišna borba – kazao je Mići Kuzmanović, vlasnik Taxi Zebre koji jedini nakon 15. studenog neće voziti po najvišoj dopuštenoj cijeni od 6 kuna. Oni će, naime, i dalje voziti za 4,90 kune po kilometru, što će pokušati održati što duže.
Sličan stav oko određivanja minimalne cijene imaju i u Eko Taxiju.
– Cijene nismo dirali godinu i pol, morali smo poskupjeti zbog rasta cijene benzina i tehničkog pregleda – kazao je Vjekoslav Marijanović, vlasnik tvrtke. Dodao je da taksisti sigurno ne uživaju dižući cijenu jer pri svakoj promjeni moraju plaćati baždarenje taksimetra oko 800 kuna. Predlaže uvođenje univerzalne cijene za sve ili minimalne, a ne maksimalne.
Isto tvrdi i Željko Petković, šef Udruženja Radio taxi, koji je s tim u vezi već tražio reakciju Ureda za promet.
S postojećim cijenama zadovoljni su jedino u Taxi Cammeu, čiji direktor Vladimir Minovski smatra da nema potrebe za korekcijama.
Iz Ureda za promet kazali su pak da su dobili nekoliko prijedloga za promjenu odluke o taksi prijevozu, no da aktivno prate stanje na tržištu i da će reagirati ako se pokaže potreba da bi taksi služba i dalje normalno funkcionirala.
Ova država je još 90tih formalno uvela kapitalizam, ali tržišna ekonomija nikada nije u potpunosti zaživjela To se vidi u cijenama hrane i sl. pa evo i u ovom poskupljenju. Ponuda i potražnja, odnosno tržište je to koja diktira cijenu nečega, a ne nekakvo gradsko ili državno tijelo.