NOVO ZADUŽIVANJE HOLDINGA

Dižu kredit od 150 mil. kuna za projekte koji su trebali biti završeni lani

Foto: Goran Stanzl/PIXSELL
Zagrebački holding
Foto: Dalibor Urukalovic/PIXSELL
Zagrebački holding
11.07.2019.
u 08:16
Zeleno je svjetlo dobio i plan uređenja područja nekadašnje tvornice Nade Dimić
Pogledaj originalni članak

Da barem vidimo metar nove tramvajske pruge ili neku fasadu, još bismo rekli: ‘ajde. Ali ovako... – za što Zagrebački holding opet uzima kredit od 150 milijuna kuna, na jučerašnjoj sjednici Gradske skupštine nikako nije bilo jasno HNS-ovu zastupniku Tomislavu Stojaku. Započete investicije iz prošle godine i one koje se planiraju dovršiti do kraja ove, čime je zaduženje pravdala predsjednica Holdingove uprave Ana Stojić Deban, kazao je, nisu baš neko objašnjenje za toliki kredit, pogotovo s obzirom na to da je Skupština na prošlom zasjedanju već odobrila 350 milijuna kuna zaduživanja Gradu.

Velesajam u plusu!

– Kako sad mi odobravamo kredit za projekte iz prošle godine koje treba dovršiti ako se po Zakonu o javnoj nabavi uopće ne smiju raspisivati natječaji nisu li za realizaciju osigurana sredstva – pitao je nezavisni zastupnik Vladimir Ferdelji, dok je SDP-ovcu Saši Molanu bilo sporno zašto, između ostalog, u te projekte spada i nabava koševa za smeće od dva milijuna kuna. Takve bi nabave, kazao je, Holding bez problema trebao moći financirati bez ikakvih pozajmica.

– Jedino što je iz svega toga jasno jest da Holding očito ima za kruh, vodu i režije, a ostalo sve treba plaćati kreditom – zaključio je Stanko Kordić (GLAS).

Osim kredita Holdingu, odobrili su i zaduženje od 12,5 milijuna kuna Velesajmu za digitalizaciju. No to je poduzeće čak i oporba pohvalila jer nakon dugo godina, i to poslije izdvajanja iz Holdinga, konačno posluje u plusu.

A gdje su parkirališta?

Zeleno su svjetlo zastupnici dali i uređenju područja nekadašnje tvornice Nade Dimić, iako su imali primjedbu na činjenicu da se planiranjem uređenja prostora omeđenog Borninom, Erdödyjevom, Branimirovom i Domagojevom nije vodilo računa o dovoljnom broju parkirnih mjesta. Područje je to za koje se predviđa jedna podzemna garaža na dvije razine, a već u startu planirano je više od 150 stanova, dok bi se sadašnje parkiralište unutar kompleksa tvornice trebalo prenamijeniti. 

Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 9

CH
che99
12:18 11.07.2019.

ovaj glavati populista će uništiti ovaj grad... već ga je uništio

DV
dvorskaluda
10:01 11.07.2019.

Imovina svih podružnica Holdinga, koja se može komercijalizirati, je odvojena (odmarališta,zemljišta). Poslovni pogoni, zgrade,skladišta,hangari - to je sve pod hipotekama za kredite od kojih ni kune nije utrošeno za podružnice, nego za nove vozne parkove, androide, laptope, službene putove Uprave i zna se. Ostalo je otišlo na plaćanje poslova poput katadioptera,zlatnih zahoda,višekratna ponavljanja "radova" koji su i višekratno plaćeni, a neki nisu nikada ni započeti

OB
ObrenM
10:20 11.07.2019.

Prometni nered u cijeloj Hrvatskoj-otkud dolazi?Prvenstveno od nepostene politike vladajucih.Namjenski novac iz EU (npr.za prometnice) potrosi se za osobne potrebe,dodje rok za zavrsenje radova financiranih iz EU.Ili zavrsiti radove ili vratiti (potroseni) novac.Tada se gradovi totalno raskopaju i na brzinu (jako nekvalitetno) radi i iza 15 VI.Birajmo ih opet.