Zaštititi djecu u prometu morao bi biti prioritet pa upravo zato, uz pomoć čitatelja, Večernji list želi upozoriti na mjesta u Zagrebu na kojima ona nisu dovoljno zaštićena.
Opasni “trokut”
Iz Gračana nam se javio Slavko Križanac žaleći se na prijelaz na Gračanskoj cesti kod samog tunela prema Sljemenu. Riječ je, naime, o trokutu križanja Gračanske ceste i Kvintičke ulice te odvojka koji spaja Kvintičku ulicu i Svibanjčicu.
Cestom koju valja prijeći na putu od mnogih kuća do tramvaja na posljednjoj stanici linije broj 15 automobili uglavnom prebrzo voze, kako to obično biva u ulicama podalje od središta grada, gdje si vozači često daju oduška.
– Na cesti nema oznake za ograničenje brzine pa ovuda svi jure. Nema ni oznake da je tu postaja autobusa koji vozi prema Markuševcu pa mnogi i ne očekuju da može naletjeti i autobus – požalio se Križanac te dodao da se stanari toga dijela grada već godinama boje prelaziti preko ovog prijelaza te ga izbjegavaju.
– Mi svaki dan vozimo djecu u školu, a isto tako rade i mnogi susjedi, samo zato što nas je strah pustiti ih da sami prelaze tu cestu – kazuje zabrinuti Križanić.
Da je s razlogom zabrinut, pokazuje i to što je na toj cesti prije nešto više od godinu dana automobil već naletio na dijete koje je, na sreću, preživjelo.
Često se dogodi da se na spornim i opasnim mjestima nešto promijeni tek kada netko pogine, no treba li čekati da se takvo što dogodi?
– Ovdje je uistinu velika frekvencija prometa, pogotovo radnim danom, a mnogi voze upravo divljački. Trebalo bi barem postaviti oznake brzine i oznaku za autobusnu stanicu – objašnjava Križanić.
Troje stradalo u jednom danu
Podsjetimo, prošli je tjedan na zagrebačkim ulicama stradalo u samo jednom danu čak troje djece pješaka.
Mnoge bi se ovakve nesreće mogle spriječiti postavljanjem ispravnih oznaka na gradske prometnice kako bi se vozače dodatno upozorilo na oprez i one najmlađe sudionike u prometu.
Djecu moramo voziti u školu da ne bi prelazila opasno križanje
Baba Vanga i Nostradamus imaju ista predviđanja za 2025. Jako su jeziva: 'Iz svemira vatrena kugla će se podići...'
Ovi mistični likovi, poznati po svojim zagonetnim predviđanjima, već dugo izazivaju osjećaj istodobnog straha i fascinacije
Što čeka Bliski istok nakon smaknuća 'koljača Sinvara': 'Prikazat će ga kao mučenika, a Hamas će biti u kaosu'
Militantni palestinski pokret zasad nije službeno potvrdio smrt svog čelnika, no izvori iz te skupine sugeriraju da je Sinvar doista ubijen tijekom izraelske operacije na području Tal El Sultana na jugu Pojasa
Šok na Svjetskom prvenstvu: Dva sudionika preminula usred natjecanja, oba zbog iste nesreće
"U dubokoj tuzi obaviještavamo vas kako su dvojica sudionika preminula tijekom Svjetskog prvenstva. Izražavamo iskrenu sućut obiteljima, prijateljima i nacionalnim savezima, kao i čitavoj triatlonskoj obitelji", objavili su organizatori
Njegov gubitak ima veliki utjecaj na kvalitetu života, a glavni je okidač za sjećanja
Iako je jedna od najsigurnijih zemalja u Europi, Hrvatska se suočava s gorućim problemom
– Na cesti nema oznake za ograničenje brzine pa ovuda svi jure. U Zagrebu je opće ograničenje brzine na 50 km/h. Izvan Zagreba je ograničenje 80 km/h. U naseljenim mjestima, kao što su Gračani, brzina je zakonom određena isto na 50 km/h. Budući da ne postoji posebna škola za prometnu policiju, u Hrvatskoj se brzine određuju prema broju ubijenih na točno određenim križanjima. Ovo križanje očito nema dovoljno ubijenih pa ne smeta policijskoj statistici i nije vrijedno nadzora.