Rješenje iz Pariza

Doznajemo detalje projekta koji mijenja Zagreb: Ovako će izgledati dva kilometra neprekinute biciklističke staze

Doznajemo detalje projekta koji mijenja Zagreb: Ovako će izgledati dva kilometra neprekinute biciklističke staze
15.11.2022.
u 21:41
U povezivanje staza ulaže se 1,7 milijuna kuna, kaže šef četvrti Dražen Lučanin

Ovaj sadržaj je dostupan samo za Premium korisnike Večernjeg lista.

Pretplatite se na sadžaj s potpisom.

Mjesečni pristup - 39 kn/mj

Pristup Večernji Premium sadržaju do otkazivanja, mjesečna naplata

  • Prvi mjesec 9 kuna (samo za nove korisnike)


Komentari 10

LA
lajh1985
04:42 16.11.2022.

Daj radje pare za obnovit par fasada u centru grada da nama bude ljepsi, a ne tu za par bicikala da glovo i bolt azijci brze dostavljaju klopu

Avatar Artoo Detoo
Artoo Detoo
11:24 17.11.2022.

Lik se jedino bavi biciklističkim stazama i ničim drugim. Nisu svi biciklisti, a javni prijevoz je za kiki. Nenormalno je da je prosječna brzina tramvaja 11km/h. Nenormalno je da prije doputuješ do Rijeke nego s jedna strane grada na drugu. U redu, nije on kriv za to. No ako ubijaš prostor za promet auomobilima i pješacima, onda trebaš to nadoknaditi, i to ne biciklističkim stazama, jer se ne voze svi biciklima, nego omogućiti učinkovitiji i moderniji javni prijevoz. Vidila žaba kako se konj potkiva, pa i ona digla nogu. No, ne možeš očekivati od gospona koji propagira i vozi bicikl, ali isto tako privatno vozi Volvo, te mu je vrhunac poslovne karijere "aktivizam" da zna upravljati "najvećom tvrtkom" u državi.

SA
sasha68
15:40 16.11.2022.

drzava daje milijune za obnovu a on se trsi oko par metara biciklističkih staza, sa nestrpljenjem cekamo i rodne semafore, šta god to značilo