Asfaltiranje glavnih gradskih avenija

Držićeva vapila za obnovom, nisu je uništili tenkovi

Foto: Grgur Zucko/PIXSELL
07.08.2015., Zagreb - Radnici Zagrebackih cesta vec drugi dan zaredom obnavljaju asfalt i postavljaju sahtove na Aveniji Marina Drzica nakon svecanog mimohoda odrzanog 4. kolovoza. Photo: Grgur Zucko/PIXSELL
Foto: Grgur Zucko/PIXSELL
07.08.2015., Zagreb - Radnici Zagrebackih cesta vec drugi dan zaredom obnavljaju asfalt i postavljaju sahtove na Aveniji Marina Drzica nakon svecanog mimohoda odrzanog 4. kolovoza. Photo: Grgur Zucko/PIXSELL
Foto: Grgur Zucko/PIXSELL
07.08.2015., Zagreb - Radnici Zagrebackih cesta vec drugi dan zaredom obnavljaju asfalt i postavljaju sahtove na Aveniji Marina Drzica nakon svecanog mimohoda odrzanog 4. kolovoza. Photo: Grgur Zucko/PIXSELL
08.08.2015.
u 17:15

Dio sredstava za radove Grad je dobio od države, odnosno Vlade
Pogledaj originalni članak

Nekoliko zdrobljenih šahtova duž Držićeve avenije te popucali asfalt na križanjima Držićeva-Vukovarska, Savska-Vukovarska i Savska Slavonska oko tramvajskih tračnica epilog su oštećenja koja su na gradskim ulicama ostala iza prolaska teških tenkova za vrijeme vojnog mimohoda 4. kolovoza.

Propali temelji

Prema izvještaju Ureda za promet, sanacija zapadnog traka Držićeve bila je u planu i prije prolaska tenkova pa su upravo iz tog razloga oni onuda i prolazili.

–Kalkulirali smo rutu kako bismo imali što manje oštećenja pa smo kolonu preusmjerili na cestu koju smo željeli obnoviti, a sve je usuglašeno s organizatorima mimohoda - kazali su iz Grada. Kako saznajemo, dio novca za sanaciju, uključujući i trošak postavljanja privremenih prometnih regulacija Grad je dobio od Vlade, a ukupni troškovi su sedam milijuna kuna. U toj cijeni je i sanacija Držićeve na koju će otići 2,5 milijuna. Čelnik Zagrebačkih cesta Ante Todorić kazao je da su tenkovi napravili najveći problem jer su 'zdrobili šahtove', odnosno, pod težinom je propao beton koji ih drži u ravnini ceste.

–Šahtove u Držićevoj treba nanovo betonirati i ojačati, no do srijede, četvrtka sve će biti završeno - kazao je Todorić dok je gradonačelnik Milan Bandić kazao da su oštećenja manja od očekivanih jer se 'tenk ne može vozit' po zraku'.

– Kad smo skinuli stari sloj asfalta vidjeli smo da treba popraviti neke šahtove i nosive stvari - kazao je Bandić. Dodao je da će se popraviti i manja oštećenja na samom križanju Držićeve i Vukovarske nakon čega će u fazama ponovo asfaltirati i sama križanja Vukovarska-Saska i Savska- Slavonska avenija. Za razliku od Držićeve, oštećenja nema duž Vukovarske, Savske i Slavonske jer su, kažu iz Grada, one u boljem stanju pa im je prolazak tenkova jednak prolasku teškog kamiona. Nakon završetka radova u Držićevoj, nastavit će se asfaltiranje drugih ulica.

Obnova Branimirove

Od 10. do 15 kolovoza asfaltirat će se južni kolnik Zagrebačke avenije od nadvožnjaka iznad Selske do Savske. Nakon toga ide obnova Branimirove. Ondje će se asfaltirati južne dvije trake od Heinzelove do iza D. Budaka, te dvije sjeverne od V. Ravnica do raskrižja Branimirova – D. Budaka.

Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 21

TH
than
21:00 08.08.2015.

Velika vecina ulica/cesta vapi za obnovom, tako da su ovi izgovori tipa djeteta iz vrtica. Da ne pisem o gradskim fasadama.

DU
Deleted user
06:24 10.08.2015.

Stvarno svašta! Sve je to pokazatelj fušeraja i brzine gradnje i neznanja, a najviše neznanja izvođača radova na , Novoj Selskoj, Novoj Držićevoj, Novoj Branimirovoj i tako bih mogao jedno pola sata. Toliko smo siromašni da kada radimo ceste 100 godina je više nitko ne bi smio ni taknuti. Mi smo takve neznalice, da prosto ne možeš vjerovati da ti netko prodaje maglu godinama, kao recimo, sva struja, telefonske žice idu pod pješačka šetališta, sva kanalizacija posred cesta, šahtovi raznorazni razbacani po cijelim plohama ulica, šahtovi nepropisno stavljeni, zato što nikako ne bi smjeli propadati, znači slabi i neznalački stavljeni materijali! Naknadno prekopavanje ulica kod nas je normalna stvar! Tko to radi? Kumovi i tzv. sestrinske firme gradonačelnika i svega oko njih i tome slični probisvijeti koje još nazivamo "uspješnim građanima", "gazdama" ! Trebaju se vidjeti fakture, garancije, dali ih ima ili nema i onda neka posao naprave nanovo, a ako nema garancija, zašto nema itd. Ako je mogao Hitler napraviti ceste koje su još dan danas ravne kao stol, ispod njih ide grijanje, da se zimi ne smrzavaju, pa onda imaš ulaz ispod ceste da svaka firma koja ima održavanje, kablova, vode, odvoda, kanalizacije itd, može ući, upaliti svjetlo i prošetati se do eventualnog kvara, popraviti ga, a da se vani ni ne zna da netko nešto radi, to je posao! A ovaj fušeraj izbaciti iz Zagreba, jer će naša djeca morati raditi za koju godinu opet novi Zagreb!

DH
dalibor.hren
23:18 08.08.2015.

15.000 000,00 kuna za mimohod i obnovu cesta, a radnici Imunološkog dobivaju na kapaljku...