Novo mjesto

Dućan ReStore "obnavlja" vrijednosti da se odjeća nosi dulje od jedne sezone

Foto: Jakov Novak
retro
Foto: Jakov Novak
Restore dućan
Foto: Jakov Novak
Restore dućan
Foto: Jakov Novak
Restore dućan
Foto: Jakov Novak
Restore dućan
Foto: Jakov Novak
Restore dućan
Foto: Jakov Novak
Restore dućan
Foto: Jakov Novak
Restore dućan
08.01.2015.
u 13:00
Outlet trgovinom u Ilici 112 dominira zelena boja i retro štih s prizorima starih filmova i stripova
Pogledaj originalni članak

Iako otvoren tek desetak dana, outlet dućan ReStore uređenjem privlači poglede prolaznika između Britanskog i Trga Franje Tuđmana.

Detalji poput pop art slika, fotografija klasičnih glumaca, plakata starih horor filmova, table stripova Modesty Blaze i Rip Kirbyja okružene zelenom bojom i detaljima starih radioprijemnika i frižidera, prostoru daju retro štih.

Foto: Jakov Novak

–Pri uređenju vodio sam se zelenom bojom jer ona označava obnovu, a obnova vrijednosti koje smo kao konzumeristi izgubili bila je nit vodilja: po pristupačnoj cijeni ponuditi proizvode koji se neće baciti nakon jedne sezone - objašnjava Draško Antonović, voditelj trgovine. Plakate i slike u dućanu odabrao je jer su to filmovi i stripovi koje je najviše volio kao dijete, a najdraži detalj su mu fotke Burta Reynoldsa i Fabija u kabinama za presvlačenje.

–Netko voli garave, netko plavuše. Oni su kao Edward i Jacob iz Sumrak sage. Htjeli smo zadovoljiti sve ukuse dama koje kupuju kod nas - šali se Antonović.

Foto: Jakov Novak

Restore nudi starije linije odjeće i obuće poznatih marki. Hlače su od 90, traperice 150 do 300 kn, majice od 70, tenisice od 250, a najskuplji su kaputi, oko tisuću kuna.

–Plan je uskoro krenuti i s vlastitom linijom proizvoda u suradnji s domaćim dizajnerima. Outlet dućani u centru grada nisu uspijevali jer su najamnine previsoke da se s ovakvim cijenama isplati poslovati, no vjerujemo da za održivost treba dobra ponuda, zanimljiv koncept i dizajnom o kojem se priča. ReStore pokušava to postići - priznaje Antonović.

Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.