ekskluzivno

Bandić želi proširiti naplatu na cijeli grad! Pogledajte kartu

Foto: Tomislav Miletić/PIXSELL
Parking
Foto: Pixsell
bandić parkiranje
Foto: Večernji list
parkirne zone
Foto: Sanjin Strukić/PIXSELL
Parking
Foto: Patrik Macek/PIXSELL
Parking
03.06.2014.
u 12:51
Večernji list donosi kartu koja detaljno prikazuje gdje je sve gradonačelnik Milan Bandić naumio da se plaća parkiranje
Pogledaj originalni članak

Parkiranje će se naplaćivati u cijelom Zagrebu. Tako je barem naumio gradonačelnik Milan Bandić koji je već izradio i kartu s novim ucrtanim zonama od rubova grada pa do središta, a koju vam ekskluzivno otkriva Večernji list.

Udar na građane

Prema njoj će svi građani koji su dosad besplatno parkirali na javnim površinama morati zakupiti svoje parkirališno mjesto, a da se o proširenju naplate parkiranja na cijeli grad ozbiljno razgovaralo ili bolje reći raspravljalo, potvrdio je i predsjednik Gradske skupštine Darinko Kosor.

– Istina je da je gradonačelnik Milan Bandić to predložio, no dok god sam ja predsjednik Skupštine, neću dopustiti da se nešto tako uvede. Nema smisla da se parkiranje naplaćuje na području cijelog grada jer je to udar na građane – rekao je Darinko Kosor.

Prema planu gradonačelnika, koji je nedavno snizio cijene parkiranja u garažama i na pločnicima, nova parkirališna mjesta trebala bi se ucrtati na svakoj raspoloživoj gradskoj površini, od podsljemenske zone do Dubrave, Čučerja...

Foto: Večernji list

Cjenik novih zona nije jasno definiran.

– Do svibnja će odjel za promet predložiti Gradskoj skupštini uvođenje 4. i 5. zone. Cijena parkiranja u njima će biti simbolična, između sedam i devet kuna mjesečno. To ćemo uvesti zato što želimo ravnomjerno pokriti cijeli grad – istaknuo je prije dva mjeseca gradonačelnik Bandić kad je predstavljao javnosti niže cijene parkiranja.

Proširena zelena zona

No, osim što se uvode dvije nove zone, četvrta i peta, znatno je proširena zelena – treća zona u kojoj je cijena sada 1,5 kuna po satu.

>> Ekskluzivno: Donosimo koje su nove cijene parkiranja u Zagrebu!

NAJAVLJUJU POČETAK RADOVA

RS ne odustaje od zračne luke u Trebinju, a evo zašto je to jako loše za stanovništvo na jugu naše države

Bez obzira na to što dubrovački političari upozoravaju da BiH obvezuje Konvencija o procjeni utjecaja na okoliš preko državnih granica, tzv. ESPOO Konvencija, kao i Protokol o strateškoj procjeni okoliša uz Konvenciju o procjeni utjecaja na okoliš preko državnih granica, Dodik je nedavno izjavi da je specifičnost lokacije dala mogućnost i drugima da utječu na gradnju, ali da oni unatoč tome neće odustati od projekta

Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 100

KR
kristov
13:35 03.06.2014.

Predlažem da sve ZG tablice kod registracije plate 700 kuna za cijelu godinu i za te automobile ostane parking gratis bilo gdje. Naravno ovih 700 kuna omogućiti na obročnu otplatu npr. 7 rata. Sve ostale registracije, npr. DA, KR, KA ,OS i ostale kada dođu u grad neka plate primjerenu cijenu, jedinstvenu 5 kn sat bez razlike na zonu, a strane npr. iz Srbije Bih, Slo, 1 EUR sat. Biti će love ka blata i svi sretni. Bandiću, zovni me da ti pojasnim detalje i matematiku!

MA
Machak
13:26 03.06.2014.

Napalata parkiranja na javnim površinama nema nikakvog opravdanja koje drži vodu. Njihovu su izgradnju platili građani a plaćaju i njihovo održavanje. Naplata parkiranja je najobičnija pljačka. Drugo su garaže i zatvorena parkirališta, njihova izgradnja košta, ne bi se trebala financirati iz gradskog proračuna nego bi se trebale financirati iz naplate - na isti način kao što se financiraju garaže koje su izgradila poduzeća, trgovački centri, itd.

Avatar Ledeni
Ledeni
13:00 03.06.2014.

Ma jasno, što će nama tvornice, elektrane, rafinerije. Sve su to skupa glupava zdanja koja još ktomu zagađuju okoliš. A vidi kako je to naš gradonačelnik riješio jednostavno. Samo nacrtaš bijele crte po asfaltu i eto ti milijuna kol'ko 'oćeš.