Duže i skuplje

Evo koliko će vas stajati taksi do novog terminala zračne luke

Foto: Borna Filić/PIXSELL
Zračna luka Franjo Tuđman
Foto: Borna Filić/PIXSELL
zračna luka Franjo Tuđman
Foto: Borna Filić/PIXSELL
zračna luka Franjo Tuđman
Foto: Borna Filić/PIXSELL
zračna luka Franjo Tuđman
Foto: Borna Filić/PIXSELL
zračna luka Franjo Tuđman
Foto: Borna Filić/PIXSELL
zračna luka Franjo Tuđman
04.05.2017.
u 08:41
Velikogorički taksisti za start naplaćuju 16, a za svaki prijeđeni kilometar 9 kuna, dok njihovi kolege u Zagrebu za start uzimaju 10, a za svaki idući kilometar 6 kuna
Pogledaj originalni članak

Putnik koji živi u zapadnom dijelu grada i nema prijevoz od novog terminala zračne luke do kuće, morat će dobro odriješiti kesu želi li poći taksijem. Primjerice, živi li u Jankomiru te odluči da ga taksist vozi obilaznicom, 31 kilometar s velikogoričkim taksijem stajat će ga 295 kuna. To je dvadesetak kuna više nego prije nešto više od mjesec dana kada je otvoren novi terminal. Viša cijena rezultat je duljeg puta do nove zračne luke.

U Gorici bez konkurencije

– Bez obzira na to išli preko Domovinskog mosta ili preko starog terminala, put je dulji za dva i pol do tri kilometra – kaže Renato Buđa, velikogorički taksist. Najviše će platiti, kažu u Udruženju autotaxi prijevoznika Velike Gorice, upravo stanovnici zapadnog dijela grada i Novog Zagreba.

– Problem je povezanost određenih dijelova grada i zračne luke. Do centra Zagreba put stoji jednako kao i do Novog Zagreba jer se do Novog Zagreba mora obilaznicom ili starim putem, a do centra i Kvatrića može se preko Domovinskog mosta – ističe Renato Buđa. Putnici i ne mogu birati drugog prijevoznika žele li uzeti taksi iz zračne luke prema Zagrebu. Taksi vozila registrirana u Velikoj Gorici jedina su koja imaju koncesiju za područje toga grada, pod koji spada zračna luka. Tako velikogorički taksisti jedini mogu voziti putnike iz zračne luke, dok zagrebački taksisti putnike mogu dovesti, no ne smiju nikoga povesti natrag. A putnika, konkretno spomenutog iz Jankomira, prevezli bi za stotinu kuna nižu cijenu.

– Jedinice lokalne samouprave propisuju najvišu cijenu taksi usluge, no najniža cijena nije određena. Cijene taksi prijevoza u Zagrebu među najnižima su u zemlji – kaže Jozo Kovačević, predsjednik Udruženja Radio taxi Zagreb. Primjerice, njihovo udruženje start naplaćuje 10, a svaki kilometar 6 kuna, a u VG Taxiju cijena starta je 16, a kilometra 9 kuna. Razlog je tolike razlike u cijeni, kažu velikogorički taksisti, što pokrivaju površinski puno veće područje, a imaju manje posla od zagrebačkih taksista. Osim toga, vožnja s aerodroma velikogoričkim taksistima čini glavninu posla, a kad se vraćaju također su prazni, pa moraju taj put nekako nadoknaditi. Istodobno, zagrebačkim taksistima prijevoz do zračne luke nije glavni izvor prihoda, pa si, smatraju velikogorički taksisti, mogu priuštiti poneku vožnju praznim autom natrag u Zagreb.

ZET-ovim autobusom 8 kn

U cijeloj priči izgleda da su najviše profitirali stanovnici istočnog dijela grada, koji odnedavno imaju i izravnu ZET-ovu autobusnu liniju 290 od Kvaternikova trga do Zračne luke. Vožnju će u jednom smjeru platiti 8 kuna u obliku dvije karte po četiri kune. Do zračne luke može se i njihovim službenim autobusom, koji kreće s Autobusnog kolodvora. Karta u jednom smjeru stoji 30, a dvosmjerna 40 kuna. 

Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 18

MA
max
10:50 04.05.2017.

UBER 90kn, a taxi 295 kn? Zato se i toliko bore protiv ubera...

ZA
zagabria1
10:01 04.05.2017.

Ovi taksisti su se ustvari odlično dosjetili. Pošto nemaju puno posla nabili su cijenu. Tako ću i ja nabiti kavu 50 Kn jer nemam puno mušterija. A da ideja pali govore sami mercedesi ispred. Predlažem da i kvartovski dućani nabiju cijenu namirnica njima duplo, jer eto nema puno mušterija. Poslovanje iz 19 stoljeća u 21 stoljeću.

DU
Deleted user
10:08 04.05.2017.

Lopov ostaje lopov....