Upravo smo Slovencima prodali oglas na naslovnoj stranici jednih dnevnih novina! – govori oduševljeno Dominik Šteko, učenik Privatne gimnazije i ekonomske škole “Katarina Zrinski”, koji je nakratko postao direktor fiktivne novinske agencije Zlatna vijest d. d. Tijekom međunarodnog tjedna odgoja i obrazovanja u školi su organizirali međunarodni sajam vježbovnih tvrtki, u sklopu kojeg učenici trguju imaginarnim proizvodima, a na sajam su stigli i učenici iz Slovenije, Mađarske i Italije. U petak će proglasiti i pobjednika, tvrtku s najvećim profitom, brojem transakcija te najboljim vizualnim identitetom.
Učenici moraju koristiti sve komunikacijske vještine i sposobnosti kako bi drugoj tvrtki prodali svoje proizvode. Primjerice, “marketinški stručnjaci” novinske agencije Zlatna vijest s mađarskim “proizvođačima” kožnatih rukavica nisu mogli sklopiti dogovor, a da najprije ne popiju piće.
– Još smo morali rukavice i kupiti i tek su onda odlučili dati oglas u novine – kaže učenik Šteko i dodaje da imaju i novinare, ali su trenutačno na terenu.
– Informatički stručnjaci škole osmislili su i aplikaciju pomoću koje učenici vode i knjigovodstvo, šalju upite za sklapanje poslova, plaćaju račune, a čak imaju i CMS za izradu web-stranica – kaže ravnateljica Antonela Šimunović.
>>Stala gradnja škole u Novom Čiču, izvođač radova u predstečaju
u ekonomskoj školi Velika Gorica se već više od 10 godina organiziraju vježbovne tvrtke učenika 4. razreda gdje moraju osnovati proizvodnu tvrtku i prodavati proizvode na sajmu i naravno poslovati po svim zakonima RH