Jučer su započeli radovi na uređivanju sjevernog prometnog provizorija na jednoj od najfrekventnijih dionica u Zagrebu, a riječ je o Jadranskom mostu. Nakon što se oni završe, tvrtka Spegra, koja izvodi kompletnu sanaciju mosta, moći će započeti posljednju fazu radova na spojnici s Novim Zagrebom.
Velike su to vijesti za Zagrepčane koji onuda često prolaze jer posljednjih godinu i četiri mjeseca tramvaji preko mosta ne voze. Predviđanja su da bi se to moglo dogoditi krajem ove godine jer će po zavšetku svih radova ZET postaviti 60-ak metara nove pruge kojima će, kao i ranije, prometovati linije 7 i 14.
Profesor Marko Ševrović svojedobno je za Večernji komentirao kako su u tom smislu Zagrepčani itekako zakinuti za kvalitetu usluge javnog prijevoza.
– Na toj se dionici automobilski i tramvajski prijevoz ne miješaju jer tramvaj ima svoj koridor pa ne treba čuditi što je sada putovanje preko mosta u autobusu i nešto sporije. Najveći problem gradske uprave jest taj što oni otvaraju jedan ili dva zahvata koji onda paraliziraju određeni dio Zagreba – kazao je Ševrović.