POGLED U BUDUĆNOST

FOTO Evo kako Tomašević planira riješiti prometni kolaps

Foto: Neva Zganec/PIXSELL
Zagreb: Konferencija za medije Tomislava Tomaševića o vellikim projektima cestovne infrastrukture
Foto: Screenshot/Grad Zagreb
Foto: Screenshot/Grad Zagreb
Foto: Screenshot/Grad Zagreb
Foto: Screenshot/Grad Zagreb
Foto: Screenshot/Grad Zagreb
Foto: Screenshot/Grad Zagreb
Foto: Screenshot/Grad Zagreb
Foto: Screenshot/Grad Zagreb
Foto: Neva Žganec / PIXSELL
Zagreb: Konferencija za medije Tomislava Tomaševića o vellikim projektima cestovne infrastrukture
15.10.2024.
u 13:12
Velike gužve rezultat su lošeg planiranja i velikog broja rasta automobila, poručio je na presici za novinare zagrebački gradonačelnik Tomislav Tomašević.
Pogledaj originalni članak

U Zagrebu je potrebno obnoviti sve. Velike gužve rezultat su lošeg planiranja i velikog broja rasta automobila, poručio je na presici za novinare zagrebački gradonačelnik Tomislav Tomašević. Najavio je ogromne projekte s kojima planira promijeniti grad Zagreb.

U 10 godina, trend rasta broja automobila je 34 posto, rekao je Tomašević. Dobar dio europskih metropla, kaže, bilježi puno manji rast, a neki i preokreću trend i smanjuju broj automobila uz ulaganje u javni prijevoz.

Produžetak Branimirove na istok i Kolakove ulice rezultirat će obilaznicom dugom sedam kilometara, koja će rasteretiti Sesvete i aveniju Dubrava, a i Slavonsku aveniju, rekao je. Gradonačelnik je govorio i o novom južnom ulazu u grad. Radovi na Sarajevskoj počinju idući tjedan. Vrijednost radova je 25 milijuna eura bez PDV-a, od čega na cestu ide 12,5 milijuna eura. Sljedeći tjedan kreću radovi na cesti, a vrlo brzo će i na pruzi koja je vrijedna 10,5 milijuna eura – kaže Tomašević. Rok za završetak je kraj 2025. godine, napominje. 

Završavmo imovinsko-pravne odnose, mijenjamo lokacijsku dozvolu i idemo u projktiranje Jarunskog mosta, najavio je Tomašević. Most će biti gotov do kraja 2028. godine. On će znatno rasteretiti Jadranski most, Horvaćansku, Selsku te Ljubljansku aveniju. Imat će tri trake u svakom smjeru i tramvajsku prugu

Od Vukovarske do Jadranskog mosta radit će se nova Šarengradska ulica. Imat će četiri automobilske trake i ključna je za rasterećenje Savske ceste pa će širi centar bit će rasterećen, rekao je Tomašević.

U Heinzelovoj će se graditi druga tramvajska pruga, nabavljaju se novi tramvaji jer 15 godina nije kupljen nijedan. Kupljeno je 40 novih, od kojih bi prvi trebali doći sljedeće godine, a pokrenuta nabava još 40. Investicija za nove tramvaje je veća od 200 milijuna eura. Kupljeno je 65 novih autobusa, uglavnom financiranih iz EU fondova. Kupljeno je i 60 rabljenih zbog dugogodišnjeg neobnavljanja fonda, a kupit će se još 60 rabljenih te nove na struju i na vodik.

Radovi na podvožnjaku Medpotoki, koji će omogućiti novu vezu sjevera i juga, trebali bi započeti iduće godine, a trajat će 18 mjeseci.

Primjena blokovskog parkiranja kreće 26. listopada Neki blokovi su se povećali kako bi se omogućilo lakše pronalaženje parkinga, a  novost je da će građani kod kupnje povlaštene parkirališne karte moći odabrati susjedni blok, u istoj ili nižoj zoni naplate umjesto svog. Ukoliko se nalaze na granici svog bloka npr. uz istočnu granicu 6. bloka, mogu odabrati 7. blok za parkiranje, objasnio je Tomašević.

Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.