GOTOVO PREUREĐENJE

FOTO Jarun nakon 40 godina dobio novi izgled

Foto: Davor Puklavec/PIXSELL
Zagreb: Jarun dobio novi izgled nakon 40 godina
Foto: Davor Puklavec/PIXSELL
Zagreb: Jarun dobio novi izgled nakon 40 godina
Foto: Davor Puklavec/PIXSELL
Zagreb: Jarun dobio novi izgled nakon 40 godina
Foto: Davor Puklavec/PIXSELL
Zagreb: Jarun dobio novi izgled nakon 40 godina
Foto: Davor Puklavec/PIXSELL
Zagreb: Jarun dobio novi izgled nakon 40 godina
Foto: Davor Puklavec/PIXSELL
Zagreb: Jarun dobio novi izgled nakon 40 godina
Foto: Davor Puklavec/PIXSELL
Zagreb: Jarun dobio novi izgled nakon 40 godina
Foto: Davor Puklavec/PIXSELL
Zagreb: Jarun dobio novi izgled nakon 40 godina
Foto: Davor Puklavec/PIXSELL
Zagreb: Jarun dobio novi izgled nakon 40 godina
Foto: Davor Puklavec/PIXSELL
Zagreb: Jarun dobio novi izgled nakon 40 godina
Foto: Davor Puklavec/PIXSELL
Zagreb: Jarun dobio novi izgled nakon 40 godina
Foto: Davor Puklavec/PIXSELL
Zagreb: Jarun dobio novi izgled nakon 40 godina
Foto: Davor Puklavec/PIXSELL
Zagreb: Jarun dobio novi izgled nakon 40 godina
Foto: Davor Puklavec/PIXSELL
Zagreb: Jarun dobio novi izgled nakon 40 godina
Foto: Davor Puklavec/PIXSELL
Zagreb: Jarun dobio novi izgled nakon 40 godina
Foto: Davor Puklavec/PIXSELL
Zagreb: Jarun dobio novi izgled nakon 40 godina
Foto: Davor Puklavec/PIXSELL
Zagreb: Jarun dobio novi izgled nakon 40 godina
Foto: Davor Puklavec/PIXSELL
Zagreb: Jarun dobio novi izgled nakon 40 godina
Foto: Davor Puklavec/PIXSELL
Zagreb: Jarun dobio novi izgled nakon 40 godina
Foto: Davor Puklavec/PIXSELL
Zagreb: Jarun dobio novi izgled nakon 40 godina
Foto: Davor Puklavec/PIXSELL
Zagreb: Jarun dobio novi izgled nakon 40 godina
Foto: Davor Puklavec/PIXSELL
Zagreb: Jarun dobio novi izgled nakon 40 godina
Foto: Davor Puklavec/PIXSELL
Zagreb: Jarun dobio novi izgled nakon 40 godina
29.04.2023.
u 13:13
Biciklističke trake su široke minimalno četiri do pet metara, a do njih je zaštitni pojas od jednog do jednog i pol metra kojim se odvaja biciklistički i motorni promet.
Pogledaj originalni članak

Gotovi su radovi obnove prometnice Aleje Matije Ljubeka, ukupne vrijednosti 3,7 milijuna eura.

Ključni elementi preuređenja su širenje biciklističke staze, smanjen broj parkinga unutar jezera, uz nova parkirališta izvan zone samog jezera, te uvođenje ZET-ove autobusne linije vikendom.

Nova prometna regulacija uvodi dva prometna traka za dvosmjeran biciklistički promet na unutarnji obod Aleje Matije Ljubeka, bliže jezeru, što je, kako su istaknuli u Gradu, znatno sigurnije od dosadašnjeg rješenja, a radi izbjegavanja presijecanja biciklističkog prometa i motornih vozila. 

Biciklističke trake su široke minimalno četiri do pet metara, a do njih je zaštitni pojas od jednog do jednog i pol metra kojim se odvaja biciklistički i motorni promet.

Automobilski promet ostaje u jednom smjeru, uz poticanje građana da automobile u što većoj mjeri parkiraju na parkiralištima na ulazima u Rekreacijsko-sportski centar Jarun.

CIMERFRAJ SE RJEŠAVA RENTIJERA

Je li konačno odzvonilo rentijerima u turizmu? Privatni smještaj od Nove godine na udaru pet novih zakona

Turističko iznajmljivanje odavno je preraslo socijalnu kategoriju i pretvorilo se u rentijerstvo od kojeg se lijepo živjelo, a vlasti su prve korake počele poduzimati tek kad je to dovelo do pucanja infrastrukture u turističkim mjestima, pada kvalitete i smanjenja broja turista, upozoravaju i turistički stručnjaci dr. Sanja Čižmar i Branko Bogunović

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.