ZAKMARDIJEVE STUBE

FOTO Zarasle u korov: Pogledajte kako danas izgledaju jedne od stuba koje vode na Gornji grad

Foto: Patrik Macek/PIXSELL
Zagreb: Zakmardijeve stube zarasle u korov
Foto: Patrik Macek/PIXSELL
Zagreb: Zakmardijeve stube zarasle u korov
Foto: Patrik Macek/PIXSELL
Zagreb: Zakmardijeve stube zarasle u korov
Foto: Patrik Macek/PIXSELL
Zagreb: Zakmardijeve stube zarasle u korov
Foto: Patrik Macek/PIXSELL
Zagreb: Zakmardijeve stube zarasle u korov
Foto: Patrik Macek/PIXSELL
Zagreb: Zakmardijeve stube zarasle u korov
16.09.2024.
u 12:54
Bile su mjesto druženja zagrebačkih studenata, a danas put prema gimnazijama, uredima, domovima, muzejima i brojnim događajima koji se na Gornjem gradu održavaju tijekom cijele godine
Pogledaj originalni članak

Jedan od načina za stići do zagrebačkog Gornjeg grada je i popeti se Zakmardijevim stubama. Spajaju Strossmayerevo šetalište s Radićevom ulicom, a gradile su se 1878. gradile ove stube kada se na Katarininu trgu nalazilo Sveučilište. 

Bile su mjesto druženja zagrebačkih studenata, a danas put prema gimnazijama, uredima, domovima, muzejima i brojnim događajima koji se na Gornjem gradu održavaju tijekom cijele godine. Nekada su se zvale i Sveučilišne, nešto kasnije su nazvane po Ivanu Zakmardiju, pravniku koji je 1643. postavio temelje Hrvatskom zemaljskom arhivu, a i tada su bile najveće. Danas su, pak, zarasle u korov i treba im održavanje.

STRAVIČAN ZLOČIN

Majka učenice koja je bila u razredu za vrijeme napada ispričala detalje: Uletio u razred, djeca su se sakrila ispod klupa

Dječak koji je zadnji ostao u razredu je preminuo, a drugi dječak je ozlijeđen i prevezen u KBC Rebro. Bogović je ispričala kako njena djevojčica teško razgovara o napadu. "Trebalo je vremena da ona uopće poveže događaj. Iz svega se moglo saznati da je vidjela napadača, da je vidjela krv, da je vidjela napad na učiteljicu, nije vidjela nož" rekla je majka djevojčice.

Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.