unaprijeđuje se aplikacija

Gdje je preostalih 10 tramvaja iz Augsburga i kad stižu rabljeni autobusi za ZET?

Foto: Dario Topić
Novi tramvaj
Foto: Dario Topić
Novi tramvaj
Foto: Dario Topić
Rabljeni tramvaj iz Augsburga
Foto: Dario Topić
Novi tramvaj
Foto: Dario Topić
Novi tramvaj
Foto: Dario Topić
Novi tramvaj
Foto: Dario Topić
Novi tramvaj
Foto: Dario Topić
Novi tramvaj
Foto: Dario Topić
Novi tramvaj
Foto: Dario Topić
Novi tramvaj
Foto: Dario Topić
Novi tramvaj
Foto: Dario Topić
Novi tramvaj
Foto: Dario Topić
Novi tramvaj
Foto: Dario Topić
Novi tramvaj
Foto: Dario Topić
Novi tramvaj
15.03.2024.
u 07:00
Isporuku preostalih 10 rabljenih vozila iz Njemačke poremetilo je to što njima nisu došla nova. A na mobitelu bismo uskoro trebali vidjeti i kad na stanicu stiže bus
Pogledaj originalni članak

Prvi od 11 rabljenih tramvaja iz Augsburga stigao je pod božićno drvce i svoju premijernu vožnju na zagrebačkim tračnicama odradio krajem lanjskoga prosinca. Sad se već udomaćio na linijama 9 i 12 između Ljubljanice i Borongaja, odnosno Dubrave, a Zagrepčanima se većinom sviđa te, opisujući ga, kažu da je tih i udoban, iako se puno prašine podiglo prošle jeseni, kada se doznalo da su polovni njemački tramvaji koji su kupljeni za 2,7 milijuna eura stari 27 godina. No tri mjeseca od dolaska prvog primjerka, preostalih deset još nije ni na vidiku pa se mnogi pitaju kad će i ostali "Nijemci" na tračnice metropole.

– Dinamika isporuke neočekivano se poremetila, ponajviše zbog toga što je došlo do kašnjenja u isporuci novih tramvaja Augsburgu jer do njihova dolaska ondje ovise o GT6M vozilima koji su im i dalje u prometu. Ugovorom s Augsburgom pak definirani su financijski penali zbog kašnjenja, koje izvršitelj i plaća, a krajnji rok isporuke je do kraja 2024. – pojašnjavaju u ZET-u na naš upit, uz dodatak da komuniciraju s tamošnjim prijevoznikom i očekuju nastavak isporuke tijekom godine. A prema informacijama sa stranica augsburškog prijevoznika, novi tramvaji još im nisu stigli.

GALERIJA: Novi stari tramvaj iz Augsburga

Foto: Dario Topić
Novi tramvaj
Foto: Dario Topić
Novi tramvaj
Foto: Dario Topić
Rabljeni tramvaj iz Augsburga
Foto: Dario Topić
Novi tramvaj
Foto: Dario Topić
Novi tramvaj
Foto: Dario Topić
Novi tramvaj
Foto: Dario Topić
Novi tramvaj
Foto: Dario Topić
Novi tramvaj
Foto: Dario Topić
Novi tramvaj
Foto: Dario Topić
Novi tramvaj
Foto: Dario Topić
Novi tramvaj
Foto: Dario Topić
Novi tramvaj
Foto: Dario Topić
Novi tramvaj
Foto: Dario Topić
Novi tramvaj
Foto: Dario Topić
Novi tramvaj

Do polovice godine obećana i je nabava 30 rabljenih autobusa, no sredina je ožujka, a natječaj nije ni raspisan. Jedino je poznato da će se tražiti 20 zglobnih i 10 solo autobusa, ne starijih od osam godina, stoji u Godišnjem planu ZET-a objavljenom na njihovu webu. Još nije raspisan ni natječaj za novu tramvajsku prugu u Sarajevskoj i na Heinzelovoj, iako je to najavljeno kao kapitalni projekt za ovu godinu.

POVEZANI ČLANCI:

Ipak, pozitivni pomak mogao bi se dogoditi s aplikacijom MojZET koja je lansirana prošle godine, a služi za kupovinu karata. –Uskoro krećemo s testiranjem nove nadogradnje aplikacije putem koje će se putnicima pružati informacije o dolascima i polascima vozila u realnom vremenu. Konkretnu primjenu, odnosno aktivaciju, očekujemo u najskorije vrijeme – zaključuju u odgovoru.

 

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 5

TM
trade_mark
14:07 15.03.2024.

"zagrepčanima se tramvaj većinom sviđa te kažu da je tih i udoban, iako se puno prašine podiglo prošle jeseni kada se doznalo da su polovni njemački tramvaji stari 27 godina... " prašinu su dizali hadezeovi plaćenici, ali sad se vidi da su ti njemački tramvaji u daleko boljem stanju nego i najmlađi končarevi tramvaji.

DA
Daisy55
14:35 16.03.2024.

Zato je direktor ZETa putovao 10 puta u Augsburg prije kupnje da bi kupio maglu? Bitno da provizija sjedne, tramvaji ne trebaju.

Avatar R2D2
R2D2
16:11 15.03.2024.

I tak, uglavnom novi tramvaji, stari 15-ak godina, a koji ipak nisu baš toliko novi, nego su stari 30-ak godina, ali u "genijalnom" stanju još uvijek nisu stigli.... Bitno je da postoji opravdanje. A i taj famozni prvi se navrat-nanos oosposobljavao da bude stavljen u promet prije nove godine, a opet s debelim zakašnjenjem od dva, tri mjeseca.