Razbijene autobusne nadstrešnice, rupe na cesti, oštećene dječje sprave u parku i kontejneri za smeće samo su dio prijava koje Zagrepčani već nekoliko mjeseci dojavljuju gradskim službama za sanaciju putem internetske stranice Moj Zagreb. Otkako je Grad pokrenuo ovaj servis, stiglo je nekoliko tisuća zahtjeva za intervencije čime su Zagrepčani dokazali da im je stalo do uređenja gradskih ulica i parkova. Od toga je sanirano 2304 dojavljenih problema.
Kako se unose podaci
Samo su ovaj tjedan Zagrepčani unijeli 20 prijava, a otkako je sustav proradio najviše zahtjeva za intervenciju bilo je s Trešnjevke sjever gdje su stanovnici uočili 698 problematičnih točaka. Slijede stanovnici Donjega grada s 583 prijave, a najmanje ih je iz Brezovice, otprilike šezdeset. Budući da se za svaki unos vodi i evidencija, 670 lokacija sanirano je u četvrti Trešnjevka jug, 600 u Maksimiru, 414 u Donjem gradu.
– Dobro je da se ljudi brinu o svojoj okolini i prijavljuju sve uočene nedostatke jer se manji problemi mogu poboljšati na taj način. One veće rješavamo malim komunalnim akcijama – kazao je Saša Molan, bivši i po svemu sudeći i budući predsjednik četvrti Trešnjevka jug.
Unos podataka vrlo je jednostavan. Svi oni koji žele prijaviti neki problem prvo na mapi upišu adresu na kojoj ga prijavljuju. Potom ga treba opisati te po mogućnosti i fotografirati.
Odgovor na prijavu
– Naši službenici prate stranicu i sve primjedbe građana dalje prosljeđuju prvo komunalnim redarima koji nakon izlaska na teren prema potrebi pozivaju službu koja ga može otkloniti – objasnili su iz Ureda za uređenje grada. Napomenuli su kako se na svaki unos građanima odgovara kako bi mogli vidjeti u kojoj je fazi realizacija. U Uredu je dosad zaprimljeno 2581 prijava za probleme na cesti i javnim površinama te 1472 za oštećene kontejnere ili divlja odlagališta.
– Iako naši ljudi na terenu vode evidenciju dobro je i da se građani uključe i prijave problem jer neke lokacije obilazimo jednom tjedno pa dobro dođe obavijest da je neki kontejner uništen ili je razbacano smeće – kazao je Branimir Valašek, direktor Čistoće. Napomenuo je kako se na intervenciju izlazi nakon što ih obavijsti komunalni redar.