Teror Zagrebparkinga

Građani: Trebamo plaćati samo koliko stoji održavanje parkirališta

Foto: J.Lemo/VLM
Pauk je \"upecao\" žrtvu
Foto: Tomislav Miletić/PIXSELL
\'19.10.2010., Zagreb - nastavak price o parkingu - obiteljska tvrtka K.M.K. Papir kojoj je, unatoc tome stoimaju poslovnicu u prvoj zoni, Zagrebparking oduzeo povlasteno parkirno mjesto te naplatio p
Foto: ''
'ppk1'
19.10.2010.
u 21:20
Bune se i ljudi kojima Zagrebparking određuje koliko dugo mogu biti u posjeti kod rodbine i prijatelja.
Pogledaj originalni članak

Na harač Zagrebparkinga ne prestaju stizati žestoke reakcije ogorčenih čitatelja Večernjeg lista. Bune se svi: stanari koji se pitaju zašto moraju plaćati parkirne karte, radnici koji uopće ne mogu kupiti godišnju kartu, poduzetnici, obrtnici koji jedva spajaju kraj s krajem, a sada moraju plaćati višestruko veći namet za parkiranje.

– Mladi ljudi, a i ostali koji imaju sreće da se zaposle, pa ako im se posreći da im tvrtka ustupi auto da ga mogu koristiti 24 sata (gdje sami toče gorivo i održavaju aute) imaju problem i prisiljeni su da od svoje plaće kupuju parkirnu kartu od 400 kuna pa na više jer im paraziti iz gradskog parkinga i uprave to onemogućuju – požalio se Ivan Stanić.

Tajkunske tarife

Bune se i ljudi kojima Zagrebparking određuje koliko dugo mogu biti u posjeti kod rodbine i prijatelja.

– Stanujem u Draškovićevoj ulici i po novijoj odluci spadamo u I zonu, što mjesečno iznosi 110 kn. Kako smo još prije godinu i nešto dana "bili" II zona, mjesečna naplata je iznosila 100 % manje, dakle 55 kn. Praktički preko noći udareni smo po džepu za 100 % veću cijenu i nikome ništa – negoduje čitatelj Dejan.

Žale se i stanari koji se pitaju zbog čega moraju plaćati godišnju kartu za parkiranje od 1320 kuna.

– Iscrtane su parkirne zone od centra pa do Dubrave. To nema nigdje u svijetu. Kakav je to sistem? U kulturnom svijetu grad časti jednim satom parkiranjem, a ako ste duže idete u javnu garažu, a ne da stanari plaćaju više od 1000 kuna godišnje parkirnu kartu – žali se čitatelj iz središta grada.

– Iscrtali su cijeli grad i udarili harač na građane Zagreba. Gdje je otišao novac od parkinga neka ispita USKOK. Građani ovoga grada neka plate onoliko koliko stoji održavanje iscrtanog parkinga i prema kategoriji od sirotinjskih malih auta do tajkunskih velikih džipova – predlaže Stjepan Ljubić.

Liberalno kapitalistički "way of life" koji je krajem prošloga stoljeća stigao i u našu domovinu male obiteljske tvrtke je nemilosrdno pregazio – što je u društvu prihvaćeno kao normalno.

Na ruku stanarima

– Nama kao maloj obiteljskoj tvrtki s četvero zaposlenih poskupljenje mjesečne karte na 800 kuna težak je udarac, veliki šok! – rekla je Kristina Musić, voditeljica prodaje tvrtke K.M.K. Papir koja se bavi prodajom informatičkog i uredskog prostora, kao i njegovom distibucijom, za koju im je potrebno dostavno vozilo. Upravo za to vozilo tvrtka će sada morati trošiti mjesečno oko 10 posto prihoda, što ozbiljno ugrožava njeno postojanje.

– Ovo nije osobno vozilo nego dostavno vozilo koje nam je neophodno. Na šalteru Zagrebparkinga postavili su mi pitanje – zašto moramo imati tvrtku u centru grada i zašto ne odemo nekamo izvan grada – još uvijek pod dojmom ispričala je K. Musić dogodovštinu u prodajnom centru na Kvaternikovu trgu.

– Poštujem važeće odluke i pravilnike – kratko je poručio Robert Mišeta, direktor Zagrebparkinga, kojega smo upitali hoće li napokon nešto promijeniti u pravilniku koji je očito neodrživ?

– Ove odluke idu na ruke stanarima, a za tvrtke postavljena je neka ekonomičnija cijena. Komunalne naknade za građane isto su često jeftinije – opravdavao je direktor Mišeta, dodajući i kako bi bilo moguće ukinuti dosadašnje "povlastice" vlasnicima povlaštene karte iz prve zone parkinga tako da bi im se onemogućilo parkiranje u ostalim "teritorijalnim jedinicama" grada, koje se neprestano šire.

Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 24

DR
DrGonzo
22:31 19.10.2010.

Sve mi je jasno, samo mi nije jasno zasto i kako je tjeranje malih obrta iz centra dizanjem cijena parkiranja \"liberalno kapitalisticki way of life\". Pristup gdje drzava (grad) odrzava monopol i sama odredjuje cijene parkiranja po nekoj samo njima poznatoj racunici je totalna antiteza liberalnog kapitalizma.

NA
narikaca
23:38 19.10.2010.

da, recimo, kad moram odvesti bolesnu baku iz centra na pregled u vinogradsku ili vuk vrhovac, onda ću je posjest na bicikl. ili ću pun gepek namirnica iz mercatora na ruke u četiri-pet navrata nositi iz garaže na tuškancu u masarykovu... ili da to možda obavim nepostojećom tramvajskom linijom za iste destinacije?

AU
autoritet
22:54 19.10.2010.

SDP je uveo reda u parkiranje a vi nezahvalnici ovako... C c c