Park&Ride

Holding oživljava projekt koji je već dvaput propao, prometni stručnjaci otkrivaju što je potrebno za uspjeh

Foto: Luka Stanzl/PIXSELL
Holding oživljava projekt koji je već dvaput propao, prometni stručnjaci otkrivaju što je potrebno za uspjeh
17.02.2022.
u 20:55
Ideja je da se auto ostavi na predviđenoj lokaciji i uz integriranu kartu ide na tramvaj

Ovaj sadržaj je dostupan samo za Premium korisnike Večernjeg lista.

Pretplatite se na sadžaj s potpisom.

Mjesečni pristup - 39 kn/mj

Pristup Večernji Premium sadržaju do otkazivanja, mjesečna naplata

  • Prvi mjesec 9 kuna (samo za nove korisnike)


Komentari 25

Avatar Artoo Detoo
Artoo Detoo
21:18 17.02.2022.

Ako Catania na Siciliji (nešto veća od Splita) i Grac mogu napraviti projekt podzemne i povući novac iz EU za izgradnju, zašto to ne može Zagreb koji je daleko veći od oba grada? Ovako imamo spor i neucinkovit javni prijevoz.

LI
lipa75
21:59 17.02.2022.

Koji crni prometni stručnjaci. To su obični miševi pored kojih je pok. Bandić odlučio tramvajem povezati Kvatrić sa Zračnom lukom. Zamislite tramvajem koji vozi malo brže od pješaka. Ti prometni stručnjaci kao da nikada nisu bili u svijetu. Uporno govore gdje bi metro mogao ići ispod Save. Gospodo, u svjetskim gradovima postoje metroi., međutim većina trasa im ide nadzemni. Uz onoliki prostor između 4 postojeća zagrebačka mosta nema potrebe da budući metro ide ispod Save. Također u Zagrebu postoje određeni koridori gdje bi se metro mogao provući nadzemno dosta blizu centru grada. Jesam koridor je spomenuta linija Kvatrić - Zračna luka. Prostor gdje su fontane, kao središnje mjesto grada, je trebao biti sjecište više linija metroa, a onda su se na vrhu mogle napraviti fontane, ovako su u rupi. Uglavnom, gradonačelnik/ca koji napravi prvu liniju metra u Zagrebu će ostati zapamćena, bez obzira na ostale (ne) uspjehe.

Avatar najbolji13
najbolji13
08:53 18.02.2022.

imam ideju da osnujem grupu gradana i odem kod Tomeka i da otvoreno popricamo