REDOVI ISPRED ZGRADE

HZZO komentirao velike gužve zbog izdavanja COVID potvrda

Foto: Mia Mitrović
Foto: Mia Mitrović
05.07.2021.
u 17:21
"Kako bi se smanjio pritisak na HZZO, molimo građane da u što većem broju svoju digitalnu COVID potvrdu zatraže putem platforme eGrađani, što je krajnje jednostavno i brzo, jer će na taj način uštediti svoje vrijeme i neće čekati u redu niti se izlagati gužvi", poručili su
Pogledaj originalni članak

Na izdavanje COVID potvrde čekalo se u 20-ak metara dugom redu i do 40 minuta, žalili su danas Zagrepčani ispred zgrade Hrvatskog zavoda za zdravstveno osiguranje. Velike gužve i kritike o lošoj organizaciji komentirali su i iz HZZO-a.

Navode da se obim posla u poslovnicama HZZO-a značajno povećao otkako su od 1. lipnja 2021. godine (uz platformu eGrađani) preuzeli izdavanje digitalnih COVID potvrda.

"Osobni dolazak građana u poslovnice povećao je intezitet i dinamiku rada djelatnika HZZO-a koji uz sve ostale redovne poslove, sada rade na poslovima izdavanja digitalnih COVID potvrda.

Obzirom na velik broj osiguranika koji svakodnevno osobno dolaze sa zahtjevima za izdavanje digitalnih COVID potvrda, zbog čega se ubrzano stvori velik broj stranaka ispred zgrade HZZO-a, a kako bi se smanjila gužva, radnici HZZO-a u Jukićevoj često izađu ispred zgrade HZZO-a  s ciljem što bržeg rješavanja mnogobrojnih zahtjeva za izdavanje COVID potvrda te u cilju što kraćeg neposrednog kontakta, uz prethodnu provjeru identifikacijskih dokumenata i preuzimanje istih.

Osim za izdavanje digitalnih COVID potvrda tu su i ostali osiguranici koji dolaze u HZZO radi ostvarivanja prava iz obveznog zdravstvenog osiguranja te im je potrebno omogućiti ulazak u prostorije HZZO-a", stoji u službenog priopćenju HZZO-a.

Dodaju da zbog svega navedenog, građani kontinuirano tijekom čitavog radnog vremena dolaze u poslovnice HZZO-a te da nisu utvrdili neko pravilo kada bi bio manji, a kada veći priliv građana koji dolaze obaviti svoje poslove.

"Kako bi se smanjio pritisak na HZZO, molimo građane da u što većem broju svoju digitalnu COVID potvrdu zatraže putem platforme eGrađani, što je krajnje jednostavno i brzo, jer će na taj način uštediti svoje vrijeme i neće čekati u redu niti se izlagati gužvi", zaključuju.

Podsjetimo, oko 14.30 sati formirana su dva reda – jedan za one koji trebaju COVID potvrde i drugi za ostale usluge, dok je do tog trenutka primanje korisnika funkcioniralo po principu jednog reda.

– Došla sam oko 12.30 sati. Dokle ćemo mi ovako čekati, psihički smo već stradali, nisu ljudi stoka. Idem preko granice pa mi treba COVID potvrda – kazala je gospođa Barukčić ranije danas za Večernji list.

STRAVIČAN ZLOČIN

Majka učenice koja je bila u razredu za vrijeme napada ispričala detalje: Uletio u razred, djeca su se sakrila ispod klupa

Dječak koji je zadnji ostao u razredu je preminuo, a drugi dječak je ozlijeđen i prevezen u KBC Rebro. Bogović je ispričala kako njena djevojčica teško razgovara o napadu. "Trebalo je vremena da ona uopće poveže događaj. Iz svega se moglo saznati da je vidjela napadača, da je vidjela krv, da je vidjela napad na učiteljicu, nije vidjela nož" rekla je majka djevojčice.

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 10

CH
che9
13:06 06.07.2021.

a gdje je pečat??

TM
trade_mark
13:27 06.07.2021.

zašto se te potvrde jednostavno ne isprintaju i predaju ljudima na licu mjesta kad dođu na cijepljenje? zašto??

EL
EldersWisdom
17:39 05.07.2021.

Zasto potvrdu ne salju postom na kucnu adresu onima koji nemaju eGradjanina. Kod cijepljenja su mogli pitati da li potvrdu treba slati ili ne.