Cijene vrijednosti EU

I mladi iz Europe prepoznaju Samobor kao grad u kojem mogu obogatiti svoja znanja

Foto: Grad Samobor
I mladi iz Europe prepoznaju Samobor kao grad u kojem mogu obogatiti svoja znanja
31.12.2015.
u 11:00
Niz projekata financiranih novcem EU odrađen je u 2015. na temu recikliranja, ljudskih prava, tolerancije...
Pogledaj originalni članak

Samobor je postao prepoznatljiva destinacija za provođenje europskih projekata za mlade u okviru programa ERASMUS+.

Teme su bile različite; od volontiranja, prevencije, recikliranja, zdravog života, bicikliranja, upoznavanja različitih kultura, ravnopravnosti spolova, ljudskih prava i tolerancije, a sve s ciljem promoviranja europskih vrijednosti i prihvaćanja različitosti kroz razmjenu iskustava. Čak šest projekata razmjene mladih provela je u Samoboru Hrvatska škola Outward Bound, koja provodi programe iskustvenog učenja u prirodi za djecu i mlade. Među projektima je onaj Brdsko-biciklističkog kluba Krpelj, koji je dobio sredstva za realizaciju projekta na temu recikliranja.

Najnoviji projekt Udruženja obrtnika Samobor pod nazivom "Obrazovanje za poduzetništvo i obrt", zajedno sa svojim partnerima u projektu – Gradom Samoborom, Društvom pedagoga tehničke kulture i informatike grada Samobora te Udrugom Pozitiva Samobor – provodi aktivnosti na projektu EU "Mladi obrtnici – novi poduzetnici", u sklopu kojeg promoviraju nove trendove u obrtništvu.

Svjetski dan bubrega

Ova bolest godišnje pogađa više od 850 milijuna ljudi, simptomi su nespecifični, a ključ je prevencija

Svake godine, drugog četvrtka u ožujku, obilježava se Svjetski dan bubrega. Riječ je o globalnoj kampanji koja se provodi diljem svijeta s ciljem podizanja svijesti o važnosti bolesti bubrega, od koje na svjetskoj razini boluje više od 850 milijuna ljudi, među kojima čak 300.000 u Hrvatskoj. Prema podacima iz 2019. godine, ova bolest uzrokovala je više od 3,1 milijun smrtnih slučajeva.

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 1

SA
samoborka
22:51 31.12.2015.

Samobor ima svoje ljepote ali je u gastronomskom i ugostiteljskom smislu, a sto je izrazito bitno za turizam, jad i bijeda. Slasticarnica (a Samobor je kao poznat po kolacima i kremsnitama) na trgu je sva ofucana i prljava, ulazna vrata su im otrcana da je covjeka sram, ponuda kolaca je svedena na par vrsta koje se ne mijenjaju vec 50 godina valjda. Uglavnom, Samobor zivi na staroj slavi. ima ogroman potencijal ali ga gotovo uopce ne koristi.