ZET o pojeftinjenju:

'Intenzivno pregovaramo s Gradom, rano je išta reći o nižoj cijeni karte'

Foto: Marko Lukunić/PIXSELL
ZET karta
Foto: Žarko Bašić/Pixsell
ZET karta
06.03.2014.
u 13:21
Zadnje smanjenje javnog prijevoza bilo je u listopadu 2013. godine, za pojedinačne, ne i mjesečne i godišnje karte
Pogledaj originalni članak

Nakon što najavio jeftinije parkiranje na pločnicima i u garažama, ali i proširenje naplate parkirališne zone, gradonačelnik Milan Bandić odlučio je sniziti cijenu javnog prijevoza do ljeta.
– Jedna od mojih prvih izjava u vezi pojeftinjenja odnosila se na javni prijevoz. Traju pregovori s Holdingom i sve će se znati na vrijeme – rekao je Bandić.

Jeftinije karte i “proces restrukturiranja cijena prijevoza” najavio je nakon što je građanima poručio da ove godine ne mogu očekivati pojeftinjenja komunalnih usluga.

Voda sigurno ide gore

Dapače, poručio je da se učinilo puno odlukom da dodatnih poskupljenja neće biti.
– Osim poskupljenja vodne naknade za kunu i pol po kubiku koje odlaze Hrvatskim vodama i koju je uvelo Ministarstvo gospodarstva, nad čime Grad nema ingerenciju, ove godine neće biti poskupljenja komunalnih usluga – rekao je gradonačelnik Bandić.

Foto: Žarko Bašić/Pixsell

Foto: Žarko Bašić/Pixsell

Koliko će biti jeftinije karte u tramvajima i autobusima, ne znaju ni u ZET-u, no na formiranje niže cijene će svakako utjecati i zarada od prodaje karata, budući da kontrolori rade intenzivnije nego dosad, a paralelno ZET traži skuplje kažnjavanje švercera.
– Intenzivno pregovaramo s gradskom upravom, ali je trenutačno prerano bilo što reći – rekao je Tomislav Jurić, glasnogovornik ZET-a.

Ravnomjerna raspodjela

Podsjetimo, zadnje sniženje cijena javnog prijevoza građani su osjetili prvog dana listopada, no ono se ticalo samo pojedinačnih karata.
Umjesto prijašnjih 15 kuna za kartu kupljenu u vozilu ili 12 kuna za kartu kupljenu na kioscima, cijena pojedinačnih karata snižena je na deset kuna, a cijene mjesečnih, godišnjih i studentskih pokaza ostale su iste.
– Ravnomjerna raspodjela troška prijevoznih usluga na sve korisnike, a ne samo one koji imaju kartu, stvara pretpostavke za daljnje eventualne korekcije cijena – objasnio je T. Jurić.

USUSRET VELIKOM KATOLIČKOM BLAGDANU

Simona Mijoković: 'Djed Božićnjak' sotonsko je djelo, a svoju djecu ne darujem na dan Božića

- Moja djeca ne vjeruju u postojanje "Djeda Božićnjaka". To je sotonsko djelo i sigurno znam da svoj život, roditeljstvo i odgoj želim graditi na stijeni Isusa. Ta stijena neće se nikada srušiti. A kada je nešto sagrađeno na pijesku, na lažima, kad tad će se srušiti. Moja djeca znaju da je "Djed Božićnjak" lažac i da ne postoji. On je čak i kradljivac, uzima sve ono što Božić uistinu jest, rođenje Isusa Krista. Uzima kroz nametnutu kupovinu, a što je lažni privid sreće - istaknula je za Večernji list Simona Mijoković.

Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 16

VA
vanelic
14:01 06.03.2014.

Jesam li ja tu lud ili...? Pa ZET nije uopće pojeftinio karte u listopadu 2013. godine! Onaj tko gleda na svaku kunu prilikom kupnje ZET karte taj je sigurno i prije listopada 2013. godine koristio prepaid magnetnu karticu preko koje je prijevoz koštao 10kn. Koliko je cijena prijevoza koristeći prepaid karticu nakon listopada 2013. godine? 10 KUNA!!! Cijena je ista. Dakle, gdje je tu pojeftinjenje??? Da ja cijena prijevoza preko prepaid kartice išla npr. na 8 ili 9 kuna, onda bismo govorili o pojeftinjenu... Ovako, ovo je samo još jedno sramotno mazanje očiju građanima od strane ZETa!

I2
i2nd
15:57 06.03.2014.

Kad cijena pojedinačne karte bude 5kn, a mjesečna 150kn...onda ću SVAKI DAN imati plaćen prijevoz! Do tada, ne planiram iz svog džepa plaćati luksuzne plaće vozača i kontrolora (kojih je 2000 višak), koji su istovremeno bahati...a kad usluga (prijevoz) kasni i po 30min u razmaku od 3 stanice tramvaja NEMA NIKAKVOG OPRAVDANJA ZA KAŠNJENJE i zaboli ih što ljudi kasne na posao.

Avatar Azriel
Azriel
07:45 07.03.2014.

Ne kužim za kaj se netko ovdje javlja ak nije iz Zagreba. Pa idemo redom. Zet se sufinancira i iz prireza hrađana, to je za početak. A koliko su ekonomični, može se vidjeti na slijedećem primjeru. Recimo stanica kod Avenue mall. Tamo stoje busevi za Goricu, Petrovinu, Malu mlaku, Dragonožec, Odru. Bus za Goricu je dupli bus, a ovi ostali su normalni bisevi. E sad. Ima jedan kvart koji se zove Buzin, i prerastao je u pravu industrijsku zonu. U špicama, dakle od 7 i 15 do negdje osam, kao 268 voze busevi koji su u Zgareb došli kao 330. Dakle to su isto normalni busevi. Do Buzina je nevjerovatna gužva. Malo je reči ko sardine u konzervi. Dok svi ostali busevi dakle Petrovina, Mala Mlaka, Odra prolaze kraj tih stanica sa dva putnika u njima, a ne staju u Buzinu jer je takva odluka ZETa... A tak je i kad se ide popodne nazad. Oa sad vi recite da je to normalno poslovanje!