Više tisuća posjetitelja je tijekom dva dana trajanja sajma obišlo brojne štandove dodatne i potrošne opreme, razgledalo ih i kupilo prospekte, a dosta njih je i iskoristilo sajamske popuste za kupnju, te malo tko od posjetitelja nije s punim vrećicama napustio Škorpikovu u Jankomiru, gdje je Inter Cars iskoristio sajam da predstavi mušterijama svoj novi poslovni, prodajni i skladišni prostor.
Posjetitelji se nisu tiskali oko izloženih nabrijanih auta (Links Skyline R34 GTT, Toyota Corolla SR 86, Mitsubishi Lancer EVO IX Gr N i drugih) kao što inače biva, jer je na prosinačkih minus pet Celzija ipak bilo ugodnije unutra, uz brojne grijalice raspoređene po izložbenom prostoru. Najmanja je gužva, i pored atraktivnog izgleda, bila oko izloženog prototipa električnog automobila-trosjeda; čini se da ekološki svjesni proizvođači još nisu shvatili moć sajamskih hostesa (duge noge + kratka suknja = mnogo zaustavljanja na štandu). No, i bez hostesa koje su se izgleda premjestile na kulturna događanja poput Interlibera, svi domaći i strani izlagači, među kojima su i zastupnici najpoznatijih svjetskih marki – Varta, Castrol, Bosch, Magneti Marelli i brojni drugi iz Europe, SAD i s Dalekog Istoka – bili su iznimno zadovoljni posjetom na svojim štandovima i sklopljenjim poslovima, koji su po njihovim riječima bili "više od očekivanog".
Ni na ulazu nisu bili sigurni u točan broj posjetitelja, ali prema njihovoj procjeni je na ulazu prodano više karata nego što je bilo posjetitelja iz drugih gradova, gdje su u Inter Carsovim podružnicama dijeljene karte za sajam i organiziran prijevoz autobusima do Zagreba. Najpouzdaniji pokazatelj posjeta, kao i uvijek, bio je štand za catering, budući da je svaka karta bila istodobno i bon za gablec; ljubazna konobarica iz KG Cateringa rekla nam je da su samo u nedjelju poslužili oko tri tisuće obroka.
Uz brojne prezentacije išle su i nagradne igre, kojih je bilo više od dvadeset, tako da su brojni posjetitelji sajam napustili i s ponekom korisnom sitnicom osvojenom besplatno, od uobičajenih kapa, majica i torbi do motornih ulja i sl. Ljubitelji opreme za automobile imali su itekako dobre razloge da posjete ovaj sajam, zadnji prije zimske pauze, a sigurni smo da će, ukoliko u Inter Cars Hrvatska nastave s ovako dobrom organizacijom, i sajam na proljeće biti isto toliko uspješan.