Iz cijevi iscurilo 10 tisuća kubika vode – dovoljno za Bundek ili četiri bazena!

Foto: Goran Stanzl/PIXSELL
Stanari zgrada na adresi Jaruscica 1A, 1B i 1C dobili su velike racune za vodu jer im je puknula cijev u sahtu pokraj zgrade. Renato Gadze
04.10.2016., Zagreb - Stanari zgrada na adresi Jaruscica 1A, 1B i 1C dobili su velike racune za vodu jer im je puknula cijev u sahtu pokraj zgrade. Martina Ladasic. Photo: Goran Stanzl/PIXSELL
04.10.2016., Zagreb - Stanari zgrada na adresi Jaruscica 1A, 1B i 1C dobili su velike racune za vodu jer im je puknula cijev u sahtu pokraj zgrade. Vjekoslav Babic. Photo: Goran Stanzl/PIXSELL
10.10.2016.
u 15:00
Iz Vodovoda su stanarima dviju zgrada na naplatu poslali račun u iznosu od 152 tisuće kuna
Pogledaj originalni članak

Stanovnici dviju zgrada na Jaruščici, njih 180, ovih su dana dobili račune za vodu kao da svatko od stanara ima ili bazene ili jacuzzije. Na naplatu su im tako stigli računi od 700 do čak tri tisuće kuna uz tek sitnu napomenu Vodovoda predstavniku stanara da su “uočili povećanu potrošnju vode” te da ga pozivaju da utvrdi uzroke, poručivši mu pritom da “ako se radi o kvaru, isti moraju sanirati o svom trošku“.

Očitanje čekali mjesec dana

Ukupno, Vodovod je stanarima dviju zgrada na naplatu poslao račun u iznosu od 152 tisuće kuna, odnosno, čak 10 tisuća kubika vode što je dovoljno da se napune četiri olimpijska bazena ili Bundek.

Predstavnik stanara Renato Gadže kazao je da su za puknute cijevi u šahtu koji se nalazi na nogostupu saznali sasvim slučajno.

– Bio sam u podzemnoj garaži i čuo šuštanje vode iz hidranta, što ne smije biti pa smo otišli do šahta i vidjeli da je pun vode. Odmah smo prijavili kvar, a iz Vodovoda tvrde da je zbog puknutih cijevi iscurilo oko 10 tisuća litara vode iako te vode na površini nije bilo. Brinemo se, gdje je onda nestala tolika voda i je li naša zgrada u opasnosti – kazao je Gadže. Dodao je da su kvar uočili i prijavili 13. srpnja, a da je očitanje brojila obavljeno 25. kolovoza. Prije toga, posljednje očitanje obavljeno je u ožujku pa su, pretpostavljaju stanari, cijevi pukle između tih datuma.

– Čim smo dobili tako velike račune, poslao sam žalbu jer smatramo da nije na nama da provjeravamo šaht. Navodno je praksa Vodovoda da se oprosti pola duga jer je kvar s naše strane sata, no stanari su na sastanku odlučili da tražimo otpis cijelog potraživanja jer svaki mjesec svaki stan plaća 18 kuna fiksnu naknadu za očitanje, odnosno, godišnje Vodovodu samo za to damo oko 40 tisuća kuna – rekao je Gadže. Stanari su posebno ljutiti jer je između dva očitanja prošlo pet mjeseci.

Čemu daljinsko očitanje?

– Da su očitavali redovito, primijetili bi ranije kvar s obzirom na veću potrošnju, no umjesto toga mi smo dobili obavijest o povećanoj potrošnji tek 22. rujna, na dan kad su slali i račun iako su očitali brojilo gotovo mjesec prije, odnosno 25. kolovoza – požalio se u ime stanara Gadže.

Ako, pak, budu morali platiti pola cijene vode, stanari su kazali da će tražiti da se za svaki prostorni metar iscurene vode cijena umanji za stavku pročišćenja vode i odvodnju što iznosi 2,28 kune jer je voda iscurila u zemlju te nije išla kanalizacijskim cijevima niti je pročišćena.

Iz Vodovoda smo doznali da je slučaj na razmatranju kod Povjerenstva za reklamacije i da će stanari biti obaviješteni o odluci čim se rasvijetle sve okolnosti. 

- Dobila sam račun na 979 kuna, a prosječni račun mi je 164 kune, što je najbolje, nisam bila ni cijelo ljeto u gradu - kazala je stanarka Martina Ladašić, , dok je Vjekoslav Babić dobio račun na 1500 kuna.

- Zaista se nadamo da ga nećemo morati platiti. Prosječno trošimo oko 150 kuna - rekao je Babić.      

Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 5

LI
liliZG
09:35 11.10.2016.

bravo ljudi, vodovod, elektra , plinara, .... to je trolist koji krade građane grada zagreba samo tako... moji žive u kući, kad su uzimali plin skuplje su platili plinsko brojilo koje ima satelisko očitavanje, da bi se dogodilo da očitavanja nema, svakih šest mjeseci , odnosno jedamput godišnje, a svaka tri stiže račun na procjenjeno stanje koje iznosi i po nekoliko tisuća kuna...sad sam ja pametnija pa šaljem njihovo očitanje putem web-a, ista stvar je i sa vodom, vodu očitavaju dva puta godišnje, da li curi ili ne, to nitko ne zna, a struja je priča za sebe, neka mi netko objasni zašto mi elektri unaprijed plaćamo struju, koji je tome razlog , mislim da nema nikakvom razloga da to radim..apsolutno nikakvom , očitati struju svaki mjesec i platiti to bi trebalo postati pravilo, samo što ovaj bijedni narod, i mislim na one koji još imaju posao u ovoj državi nema vremena raditi posao onih koji su zapravo za to plaćeni....

Avatar links
links
09:14 11.10.2016.

a bolesnik radi fontane!!!! pa vi glasajte za njega

AO
ante.oreskovic75
10:14 11.10.2016.

Dobio sa i ja enormno veliki račun i nisam ga htio platiti.Kad sm tražio dokaz da to moram poslali su mi da platim 20%.I dalje sam tražio pismeni dokaz da mi objasne da sam ja kriv.Usput voda za koju su tvrdili da je iscurila nigdje nije ostavila ni traga u tolikoj količini.Netko je nakon toga u vodovodu"progledao" i na kraju su odustali od prevare.Naravno da nisam platio njihovu grešku i nemar.Moj va je savjet da pitate majstore koji popravljaju tko je kriv A ne upravu i Bandićeve lumene.