Ritam grada

Kakav bi kaos tek bio na ulicama da nema kazni i kontrola?!

Foto: Slavko Midžor/PIXSELL
Kakav bi kaos tek bio na ulicama da nema kazni i kontrola?!
12.01.2016.
u 17:01
Jak prometni nadzor nam treba sve dok ima vozača koji jure pokraj vrtića, voze pijani...
Pogledaj originalni članak

Kamere, uspornici i radarske kontrole samo su neki od pokušaja da se stane na kraj vozačima koji vole stisnuti papučicu gasa. Paukovi su pak tu da uklone one koji nepropisno parkiraju na invalidskim mjestima, nogostupima i ulazima, a ispred noćnih klubova čekaju policijske patrole s alkotestovima. Kontrole su to mrske svakom vozaču te se često na njih gleda kao na još jedan način punjenja proračuna, no kako bi zagrebačke ulice izgledale bez takvog nadzora?

I zaista, ponekad se čini da policija najviše vremena potroši u pokušajima da sudionike u prometu zaštiti od njih samih. Dok se mnogi žale da uspornici oštećuju vozila, tamo gdje ih nema redovito možemo svjedočiti da automobili jure brzinom i dvostruko većom od dopuštene. 

Nove kamere od 250 tisuća kuna, prema mišljenju nekih, nepotreban su trošak, no njih deset je u samo pola godine na najrizičnijim mjestima u gradu evidentiralo gotovo 14.000 prekršaja. Također, nije sve na vozačima motornih vozila. I pješaci te biciklisti imaju svoj dio kolača. 

Pa tako nije rijetkost da vozači moraju izbjegavati pješake koji nepažljivo pretrčavaju cestu, a tu su i biciklisti koji žele biti ravnopravni članovi prometa sve dok ne treba malo pričekati dok se na semaforu upali zeleno svjetlo.

Bezobraštini bahatih i neodgovornih sudionika u prometu na zagrebačkim ulicama svjedočimo svaki dan, kultura se traži povećalom, a samo je pitanje kao bi prometnice izgledale da nema toliko kontrola i kazni. Bilo bi idealno da se sudionici prometa pridržavaju pravila i da nam nije potrebno toliko kazni i kontrola za koje će se mnogi složiti da su prestroge. 

No, dokle god postoji vozač koji je spreman projuriti pokraj vrtića i škole vozeći 100 kilometara na sat i dokle ima onih koji će mrtvi-pijani sjesti za volan, nema previše kontrola. Do tada će svi savjesni vozači morati trpjeti, no bolje jedna kontrola više nego još jedan život manje.

Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 25

HR
Hrabraja
23:42 12.01.2016.

A da u Holdingu zaposle bar jednu osobu sa diplomom?

ST
sttipe
20:47 12.01.2016.

90% nesrića se dogodi zbog loših prometnih rješenja i zato jer ljudi ne pogledaju dobro.. Ležeći jednako razbijaju aute i onima koji prekorače brzinu i onima koji nisu. Ka da ideš zatvarat muškarce, jer oni ubijaju žene.Pa i žene ubijaju muškarce, pa triba i njih. S reda... Kamere od 200 000 kn,(web kamera košta 100kn), služe, da se odabrani opineze, mulci ih jednom pošpricaju wd-om, prašina učini svoje, i 200 000 NAŠIH KUNA ode u vitar, umisto na amortizere i sve ostale djelove koje nam unište ležeći... Nisam divlji mulac imam dicu, koju bi ti ležeći tribali čuvat, ali nisam primjetija da priko ležećih puno sporije voze.Voze kako su i prije njih vozili..Auto jednostavno otprilike isto lupa, s 30 i s 50, a s motorom mi je bolje brže priko njih proć, manje lupaju.(bile trake priko ceste)... Nek lopovi kradu naše kune u tišini, a da nas ovakvim spamom yebu u mozak uz to, e to ne želimo!!!

BO
Bombarder
00:23 13.01.2016.

Ovako, kamere su na najglupljim mogućim mjestima, pretežno na cestama koje bi da su izvan grada spadale u brze ceste po ZAKONSKOJ definiciji, ne mojoj. Kod škola i vrtića kamera nema kao ni policije. Kad smo već kod policije uopće ih nema na kritičnim mjestima nego na mjestima gdje se mogu najbolje sakriti i dobro naplatiti. Skoro svi se voze koristeći mobitel i voze očajno, policiju NIJE BRIGA. Uspornici su SAO Krajina razina izrade a špur na autu gotovo nema ni smisla raditi, ako ga ne unište uspornici budu prepametno postavljeni šahtovi i grabe...