Kako komunicirati s filmskim ekipama, kako im prodati atraktivne lokacije, kako od filmske lokacije napraviti turističku atrakciju te kako snimiti dobar turistički film? Na ova i još mnoga slična pitanja danas je okupljenima odgovorila edukacija "Kako kreativne industrije mogu pomoći u turizmu?" Održana je u Velikoj Gorici u suradnji Turističke zajednice Zagrebačke županije s BALDUČI FILM d.o.o. i Hrvatskom turističkom zajednicom.
- Želimo potaknuti veći angažman svih turističkih zajednica u promociji filmskog turizma, objasniti kako obilježiti lokacije na kojima su se snimili značajniji domaći i strani filmovi, te na taj način donijeti dodatnu promociju lokalnim zajednicama - izjavila je Spomenka Saraga direktorica BALDUČI FILM d.o.o. Dodaje i kako će time predstaviti nove trendove u izradi turističkih filmova, kako napraviti dobar turistički film i kako ga promovirati na domaćim festivalima turističkog filma.
Direktorica Turističke zajednice Zagrebačke županije Ivana Alilović posebno je ovom prilikom naglasila kako film kao dio kreativne industrije služi kao snažno promotivno sredstvo putem kojega se promiču lokalne vrijednosti, kultura, tradicija i prirodne ljepote županije.
- Turisti imaju mogućnost uz pomoć filma unaprijed vidjeti i upoznati se s većinom onoga što mogu susresti na destinacijama. Zahvaljujući tome destinacija se svjesno veže uz film kojem je zadatak na najbolji način predstavljati pojedinu turističku destinaciju te nam je drago što je Grad Velika Gorica domaćin edukacije - istaknuo je gradonačelnik Krešimir Ačkar.