radio taxi

Kaos na taksi-tržištu – voze bez licencije, prijave...

Foto: Patrik Macek/PIXSELL
Kaos na taksi-tržištu – voze bez licencije, prijave...
04.02.2013.
u 19:12
"Nelojalna konkurencija, rad na crno i siva ekonomija kod taksiranja" naziv je nedavno održanog okruglog stola
Pogledaj originalni članak

Neprijavljeni vozači, rad bez licencije, rad s više vozila od onih za koje su izdane dozvole kao i podatak da taksiraju vozači bez odgovarajuće stručne spreme te oni u mirovini – samo su neki od problema koji vladaju na zagrebačkom taksi-tržištu. A te probleme članovi udruženja Radio Taxi iznijeli su pred predstavnike Ministarstva prometa i inspekciju rada na nedavno održanom okruglom stolu u Obrtničkoj komori Zagreb na temu "Nelojalna konkurencija, rad na crno i siva ekonomija kod taksiranja".

– Svi peru ruke i pravdaju se da nemaju instrumente da uvedu reda, ali netko mora nešto učiniti. Nije riječ o tome da tražimo beneficije, nego da svi igramo po istim pravilima jer nas takvi uništavaju – kazao je Željko Petković, predsjednik udruženja. Dodao je da su od nadležnog ministarstva zatražili da se taksi-djelatnost uredi posebnim zakonom ili uredbom.

– Obećano je da će se stvari uskoro posložiti, ali se bojimo da bi se do tada mnoge sadašnje nepravilnosti mogle ozakoniti – smatra Petković. 

>> Još se ne zna koliko će se taksi-dozvola podijeliti

Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 10

DR
DrGonzo
21:24 04.02.2013.

Kad god čujem izraz "nelojalna konkurencija" znam da to postojeći sudionici na tržištu traže od Države da ih zaštiti od onih koji tek ulaze, a nauštrb korisnika. Ako je konkurencija korisna i rezultira boljom uslugom i/ili nizim cijenama, zašto bismo je onda htjeli ograničavati? Slažem se da treba novi zakon - neka taksira tko god hoće, bez dodjeljivanja licenci (samo uz registraciju zbog poreza), pa neka onda slobodno tržište odluči tko zaslužje opstati a tko ne i neka potrošači imaju najbolju i najjeftiniju moguću uslugu. To bi u red dovelo ne samo Taksi tržište nego i javni prijevoz jer kada bi cijena taksija bila jednaka ili manja cijeni tramvajske karte i kada bi taksija bilo dovoljno da zadovolji takav porast potražnje, tko bi se još vozio javnim prijevozom ili čak vlastitim automobilom? Jednim potezom bi se riješio problem prometa u gradu, problem previsoke cijene javnog prijevoza i veliki dio problema nezaposlenosti...

VU
vugi99
07:10 05.02.2013.

Dr Gonzo sve je to ok kaj ste napisali, pa grad je digao kredit za tramvaje oko 2 miljarde kuna i jednostavno ako dopuste vise taxija na trzistu logicno je da ce padati cijene taxi prijevoza i ko ce se voziti tramvajem ili busom moraju zastititi svoja ulaganja

NO
Novinar
20:19 04.02.2013.

Možda je kaos, ali za korisnike je sve jeftinije i jednostavnije. Više ne moraš ni trošiti novac na poziv, samo ga zaustaviš na cesti.