Ivana je u srijedu oko 20 sati čekala ZET-ov autobus broj 234 na stanici Arena Zagreb. Prijevoznu je kartu kupila SMS porukom u 19.56 sati. Kada je vozaču pokazala kupljenu kartu za koju je potrošila 12 kuna, on ju je, kaže, neuljudno počeo uvjeravati da karta nije valjana. Učinio je to i još dvjema putnicama. Zahtijevao je da kupe kartu isključivo kod njega za 15 kuna ili da izađu iz vozila.
Neugodna situacija
– Bio je neugodan. Nakon nekoliko minuta raspravljanja izašla sam iz autobusa – kazala je Ivana i dodala kako je broj registarske tablice i kopiju karte poslala ZET-u. Sudeći po pritužbama na društvenim mrežama, sve se više građana suočava sa sličnim neugodnim situacijama.
Tako, primjerice, neki komentiraju da “dobro poznaju tog vozača, koji je u stanju zaustaviti bus i čekati da izađeš, bez obzira na to koliko to potrajalo, a usput dobacivati ne baš kulturne i civilizirane komentare”. Ivana pretpostavlja da je vozač posumnjao u ispravnost njezine karte zbog aplikacije za besplatne ZET-ove karte na Facebooku, no to mu, kaže, ne daje pravo da je maltretira, naročito jer je svoju kartu uredno platila.
– Čula sam i od drugih da su nešto slično doživjeli. Zato sam i odlučila poslati pritužbu ZET-u, jer se tome mora stati na kraj – poručila je.
Isprika prijevoznika
Od ZET-a je jučer dobila odgovor i ispriku za neugodnosti koje je doživjela od njihova vozača.
– Urgirali smo kod nadležnih da se taj problem riješi. Budući da su stizale slične prijave, bez naplate karte, nadležni će pozvati spomenutog vozača na razgovor kako se slično ne bi ponovilo – piše u njihovu odgovoru.
>>Ogorčeni student ZET-u 'postavio uvjete' za prestanak švercanja