Da gradskim “vladarima” i nije loše kao običnim građanima koje je pritisla gospodarska kriza dokazuje i njihov vozni park. Doduše, nije toliko raskošan kao što bi se očekivalo, no i dalje je iznad mogućnosti većine Zagrepčana. Osim VW Touarega za više od 400.000 kuna i jednako skupog Audija A6 na leasing, pet Passata za milijun kuna i šest VW Pola za pola milijuna kuna koji se nalaze u vlasništvu Grada, gradski pročelnici posjeduju vlasničke listove od još ukupno 27 vozila. Na leasing je kupljeno 76 automobila.
Sto tisuća kuna za leasing
U posljednjih 10-ak godina gradska je uprava za svoje limene ljubimce izdvojila 4,291,891,83 kune, a na mjesec troše oko 100.000 kuna za operativni leasing. Najomiljenija marka među pročelnicima je Golf. Voze ga i Davor Jelavić, njegov pomoćnik Mijo Bezer iz Ureda za promet, Ladislav Prežigalo iz Ureda za gospodarstvo, ali i gradonačelnik Milan Bandić.
Nešto manje modele odabrali su Mate Kraljević, šef komunalnih redara, i Željko Horvat, zamjenik pročelnika Jelavića, koji voze Polo.
Komotna je Jadranka Veselić Bruvo, pročelnica Gradskog ureda za strategijsko planiranje i razvoj, koja na posao dolazi u skupocjenom Passatu, dok Jelenu Pavičić Vukičević, zamjenicu gradonačelnika, dovozi vozač, jedan od ukupno 30 koji su na raspolaganju “glavešinama”.
U vozila i parkirne karte
Ipak, posljednjih godina Grad je stegnuo remen. Odustao je od 97 vozila koja su vraćena leasing kućama, odnosno ona kupljena prodana su. Za koliko novca, nismo uspjeli doznati.
Međutim, svih 114 gradskih vozila ima dodatak koji nakon gradonačelnikove odluke da “džabe više nema” vrijedi zlata - a to su povlaštene parkirne karte.
Podsjetimo, gradonačelnik ima pravo podijeliti 400 parkirnih karata socijalnim kategorijama koje ne zadovoljavaju uvjete za njihovo dobivanje. Iako u Poglavarstvu smatraju da su “zaslužili” parkiranje po cijelome gradu, direktor Zagrebparkinga s time se ne slaže.
– Za vozila gradske uprave uzeli su stotinu karata. Po odluci oni imaju pravo na žutu, no gradonačelnik je tražio crvenu, i to je onda dio tih 400 karata – nedavno je objasnio Robert Mišeta. Odbije li se još i 80-ak karata koje su već podijeljene, ostaje tek nešto više od 200 karata.
Trebali ste naslov napisati: Lista najdražih marki auta naših susjeda Bosanaca i hercegovaca, isti ti auti se najviše i kradu u Zg i idu preko granice.