zagrebački dnevnik

Križanje bivših željezničkih koridora postalo smetište

Foto: Patrik Macek/PIXSELL
istočni kolodvor
Foto: Patrik Macek/PIXSELL
istočni kolodvor
Foto: Patrik Macek/PIXSELL
istočni kolodvor
Foto: Patrik Macek/PIXSELL
istočni kolodvor
Foto: Patrik Macek/PIXSELL
istočni kolodvor
Foto: Patrik Macek/PIXSELL
istočni kolodvor
Foto: Patrik Macek/PIXSELL
istočni kolodvor
Foto: Patrik Macek/PIXSELL
istočni kolodvor
Foto: Patrik Macek/PIXSELL
istočni kolodvor
Foto: Patrik Macek/PIXSELL
istočni kolodvor
Foto: Patrik Macek/PIXSELL
istočni kolodvor
03.11.2014.
u 15:50
Nekad jedan od najvažnijih koridora s kojega su p(r)olazili teretni vlakovi danas je prostor bez svrhe, iako je dio žive zagrebačke povijesti, tik do najprometnijih cesta...
Pogledaj originalni članak

Nekad znan kao jedan od najprometnijih željezničkih koridora, na koji se dovozio ugljen i drvo za zagrebačke tvornice i kućanstva, danas je zaboravljen od svih. Zateknu se tu tek rijetki šetači i radnici Hrvatskih željeznica. Istočni kolodvor, nekad žila kucavica, očito ne treba nikome.

Foto: Patrik Macek/PIXSELL

Ni državi, ni gradu, ni željeznicama...

Foto: Patrik Macek/PIXSELL

Za njih je taj zapušteni prostor između Branimirove ulice, Heinzelove i Planinske ulice nepotreban – iskorišten je tek dio skladišta i zgrada na njegovu južnom dijelu...

Foto: Patrik Macek/PIXSELL

A koliko su samo kilometara pregazili ti zaboravljeni vagoni, po kojim su to zemljama vozili? Sada su bez svrhe, okruženi smećem, iako su dio žive zagrebačke povijesti – one na dohvat ruke – samo nekoliko metara od dviju najprometnijih gradskih prometnica.

>>Neka za njih sreća s Gornjeg grada traje - 'zauvijek'

Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 1

SU
SUBARU
12:04 04.11.2014.

Bu to Penava podelal.