Kao većina studenata vole se igrati, putovati i upijati nova znanja, a zahvaljujući svojoj imaginaciji te tri ljubavi sad mogu prakticirati odjednom i u pokretu. Studenti Fakulteta elektrotehnike i računarstva Jan Bjeličić, Juraj Selanec i Tomislav Tenodi razvili su mobilnu aplikaciju LetzGeo, geografski kviz koji bi zbog svojih značajki i jednostavnosti upotrebe mogao postati i svjetski hit.
– Kao programeri htjeli smo krenuti s nečim jednostavnim, a priliku smo vidjeli u kvizu za geografiju, jer svi prije svega volimo zemljopis - kaže Jan, dodajući da im je to prvi projekt za Googleovu platformu Android.
Upadljiv brend
Uspoređujući postojeće, "konkurentske" kvizove, odlučili su ponuditi onaj koji neće biti samo zabavan već i informativan i edukativan.
–Geografija je odličan izvor za upoznavanje drugih kultura i upoznavanje različitosti, pa smo, u želji da i sami naučimo nešto novo, dva mjeseca proučavali razne detalje, simultano razvijali i web i aplikaciju za mobitel, te osmišljavali brend koji bi bio i međunarodan i bezvremenski, a upadljiv - objašnjava Tomislav. To je vidljivo već u početnom zaslonu kviza, dizajniranom kao da se "osvaja" svijet, a kroz četiri načina igranja igrač testira svoje znanje o državama i gradovima svijeta, njihovu političkom uređenju, vjerskoj zastupljenosti, kulturnim znamenitostima... pri čemu se, uz odgovore, nude i geografski prikazi, čime igrač i uči. LetzGeo ima oko 2000 pitanja u 10 kategorija, pogodnih i za početnike i za profesore. No, i sami sudionici, govore autori, moći će doprinijeti kvizu, stavljanjem videa svojega grada ili države i postavljanjem pitanja.
Povezati se sa školama
– Program je otvoren i podržava ga 3800 uređaja, besplatan je i nema reklame ni sponzorstava, pa mi nemamo financijske koristi - objašnjava Juraj, suglasan s kolegama kako im je najvažnije promicati znanje, upravo kroz igranje. Tako će se povezati i sa školama, i u nas i u inozemstvu (zato kviz i jest na engleskom), a brend su, nakon fakulteta, spremni i razvijati i nadograđivati. Zasad su zadovoljni reakcijama igrača sa svih kontinenata, koje su LetzGeo vinule među 100 najboljih besplatnih aplikacija na GooglePlay Marketu. Cilj im je razviti je i za iOS, za iPhone. No, Tenodi, Selanec i Bjeličić nadaju se da će im proizvod i iskustvo donijeti i bolji položaj na hrvatskom tržištu rada...