kvartovska tribina

Medulićeva će imati dva traka ako se ukinu parkirališna mjesta

Foto: Davor Višnjić/PIXSELL
Medulićeva će imati dva traka ako se ukinu parkirališna mjesta
04.12.2013.
u 16:37
Djelatnici Sektora za promet ovog razmotrit će mogućnost uspostave dodatnog prometnog traka u Medulićevoj ulici.
Pogledaj originalni članak

 1. Tko je odobrio uklanjanje zaštitne ograde i stupića te pomicanje oznake 1. zone parkiranja u Šubićevoj ulici broj 2 kako bi najmoprimac prostora u vlasništvu SSSH, tvrtka Raul d.o.o. mogla postaviti terasu, čime je znatno otežano kretanje osobama u invalidskim kolicima?

Dinko Bilić: Gradski ured za prostorno uređenje, izgradnju grada, graditeljstvo, komunalne poslove i promet, nakon zaprimljenog zahtjeva tvrtke Raul d.o.o., vezano uz postavljanje terase na spomenutoj lokaciji, odnosno uklanjanje stupića, zaštitne ograde i znaka, usvojio je zahtjev u službenoj proceduri jer su zadovoljeni uvjeti za nesmetan prolaz pješaka i osoba s invaliditetom, dok je promet u mirovanju i dalje reguliran fizičkom preprekom, odnosno postojećom terasom.

2. Hoće li se u Medulićevoj ulici uvesti dva prometna traka?

Dinko Bilić: Djelatnici Sektora za promet ovog Ureda razmotrit će mogućnost uspostave dodatnog prometnog traka u Medulićevoj ulici. Napominjemo da je jedan od načina osiguravanja dodatnog prometnog traka u Medulićevoj ulici ukidanje parkirališnih mjesta u njoj.

3. Kada će se i što poduzeti da se prekine praksa nepropisnog parkiranja bahatih i neodgovornih vozača duž sjevernog kolnika Ulice Ljudevita Posavskog (preko puta Poliklinike SUVAG)?

Dinko Bilić: Djelatnici prometnog redarstva redovito nadziru parkiranje u Ulici Ljudevita Posavskog te su i pri posljednjem obilasku kaznili sedam vozača koji su nepropisno parkirali svoja vozila. Prometno redarstvo pojačat će nadzor navedene lokacije.

4. Prema gruboj procjeni, u području omeđenom ulicama Ljudevita Gaja i Petra Preradovića, istok – zapad i ulicama Petra Berislavića i Antuna Mihanovića, sjever – jug, broj parkirnih mjesta za stanare smanjen je za 200. Umjesto da se svako parkirno mjesto smatra dragocjenim i da se radi na povećanju broja parkirnih mjesta za stanare, u zadnje dvije godine na sve moguće načine radilo se na drastičnom smanjivanju parkirnih mjesta. Zašto? Predlažemo osnivanje interesne zajednice stanara koja bi u suradnji s gradskom vlasti radila na pronalaženju mogućnosti za proširenje parkirnih mjesta.

Dinko Bilić: U bloku koji je omeđen Berislavićevom, Haulikovom, Gajevom i Preradovićevom ulicom, evidentan je nedostatak parkirališnih mjesta kako za stanare tako i za posjetioce centra grada. Taj je blok samo jedan od mnogih u našem gradu gdje nedostaje parkirališnih mjesta. Jedan od uzroka zasigurno je i navika naših vozača da do samog odredišta moraju doći vozilom, dok se manji dio odlučuje ostaviti vozilo na nešto udaljenijoj lokaciji, npr. u garaži Importanne centra, garažama Tuškanac ili Petrinjska te na Trgu Stjepana Radića i parkiralištu Paromlin.

Svaka inicijativa s objektivnim i konkretnim prijedlozima te rješenjima koja pridonose rješavanju problema prometa u mirovanju i poboljšanju prometne situacije općenito, dobrodošla je.     

Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 4

SW
swimm
07:47 05.12.2013.

jedan prometni trak posve je dovoljan za stanare,a svi ostali koji se žele parkirati u centru za to postoje garaže koje su ionako masno koštale

VE
veltins
17:59 04.12.2013.

prema slici mogli bi imati tri prometna traka ali zadovoljiti će se sa dva i parkirnom trakom. neki nikako da shvate centar grada nije građen za prihvat toliko vozila uz stalno povećanje iz godine u godinu.

2X
2Xgeneral
15:14 05.12.2013.

Parkirat u središtu trebali bi smjeti samo stanari!!!! Ostali na javna parkirališta kojih ima jer graže su poluprazne!!!!! Stanarima ograničiti samo na kvart stanovanja - kao u Londonu!!!! I sve funkcionira. Rasteretuiti centar pa bi i trnvaji bili protočniji!!!! Više putnika u trnvajima, manje ato-gužvi, sniziti cijenu javnog prevoza i evo rješenja! Ispod srednješkolskog ( kod Dječje bolnice ) napraviti podzemne graže na 3- 4 etaže, jednu etažu prodati da se smanje troškovi gradnje i to je to!!