studentsko natjecanje

'Meeting' pobijedio na Brandstorm natjecanju

Foto: Millenium promocija
Foto: Millenium promocija
Foto: Millenium promocija
Foto: Millenium promocija
15.04.2021.
u 16:14
Kriteriji prema kojima su članovi žirija birali najbolje ideje su inovativnost, korisnost, primjenjivost i mogućnost modifikacije.
Pogledaj originalni članak

Ena Bogut, Petra Turković i Lucija Turković studentice su Ekonomskog fakulteta koje su ponudile najinovativnije rješenje na temu “Iskustvo kupovine kozmetičkih proizvoda kroz zabavu” i pobijedile u regionalnom finalu jednog od najvećih studentskih natjecanja “Loréal Brandstorm 2021”.

Stoga će upravo one, koje su svoj tim nazvale “Meeting”, predstavljati regiju na međunarodnom polufinalu na kojem će se odabrati deset timova za završnicu svjetskog Brandstorm natjecanja u Parizu u lipnju. Kriteriji prema kojima su članovi žirija birali najbolje ideje su inovativnost, korisnost, primjenjivost i mogućnost modifikacije.

Osim pobjedničkog tima, svoje ideje predstavilo je još pet timova iz Hrvatske i četiri tima iz Srbije – tim „Aureolus“ s Ekonomskog fakulteta i FER-a Sveučilišta u Zagrebu, tim „LOréal Fishes“ s Ekonomskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu, timovi „L’Oréal Revolution“, Simple workers“ i „LOréal team“ s Ekonomskog fakulteta Sveučilišta u Rijeci te timovi „Rouge Wave“, „Lost in Paris“, „LOriginal“ i „CreativeWhisperers“ s Fakulteta organizacionih nauka Sveučilišta u Beogradu.

Foto: Millenium promocija

O pobjednicima je odlučivao stručni žiri: Vanja Panayotova, generalna direktorica L’Oreala za Rumunjsku i Adria-Balkan, Milena Shipkovenska, direktorica ljudskih potencijala, Maja Uzelac, direktorica za digitalni marketing, Irena Šarić Dombaj, direktorica korporativnih komunikacija, Ana Zorica Ahlin, HR menadžerica za Selektivne divizije, Ines Oštrić, voditeljica zapošljavanja i Maja Hunjak Stula, stručnjakinja za zapošljavanje.

Pobjednički tim sa svjetskog finala u lipnju osvojit će glavnu nagradu L’Oréal Intrapreneurship Award te u najvećem svjetskom startup kampusu - Station F – u Parizu razvijati svoju ideju i projekt. Uz to, na raspolaganju će im biti digitalni stručnjaci i vanjski suradnici L’Oréala, uključujući i tim Modifacea, globalnog lidera u AR-u i AI-u u industriji ljepote, kako bi im pružili smjernice i podršku pri realizaciji projekta.

Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.