Od početka godine Zagreb je ugostio 238.982 turista koja su ostvarila 512.738 noćenja. Pojedinačno gledajući destinacije, glavni grad upisao je najviše i gostiju i noćenja, a brojke su bolje nego lani, 29% u dolascima i 19% u noćenjima.
Premašena je čak i 2019., a noćenja je jedan posto više nego te godine. Najviše su ih ostvarili Talijani, Nijemci te gosti iz SAD-a, BiH i Srbije. S obzirom na veliki povratak gostiju iz SAD-a, kojih je 58% više nego lani, ali i na rastući interes iz Azije, zagrebačka Turistička zajednica je na tim tržištima s Turkish Airlinesom pokrenula novu promotivnu kampanju.
– Rezultati pokazuju da smo uspjeli pozicionirati Zagreb kao cjelogodišnju destinaciju – kaže direktorica TZ-a Martina Bienenfeld.
Gurham Sozen, direktor Turkish Airlinesa za Hrvatsku, podsjeća da zajedničko oglašavanje u Aziji, SAD-u i Kanadi traje od 2018.
– Ovaj tip suradnje pokazao nam je da uz korištenje zajedničkih potencijala rezultat može biti obostrano uspješan – ističe.
Slažem se s xenonom. Trebali bi imati posebne ture obilaska ulica i trgova komunističkih zlikovaca - JBT, Kardelj, Bakarić, Planinc…