Zagreb će od 16. svibnja do 21. lipnja postati velika pozornica.
Na 30 lokacija manifestacija Mjesec kreativnih i kulturnih industrija (skraćeno MiKKI) objedinit će izložbe, predstave, koncerte, ples, projekcije... Cilj je projekta osigurati veću vidljivost i razumijevanje važnosti sektora kreativnih i kulturnih industrija za razvoj gospodarstva i društva u cjelini, ali isto tako da postane tradicionalno događanje koje će pozicionirati Hrvatsku i grad Zagreb na karti Europe.
Uređenje za selfie
Za nešto više od mjesec dana predstavit će 12 sektora kulturnih i kreativnih industrija – od arhitekture, vizualnih i audio-vizualnih umjetnosti, baštine, dizajna, glazbe, primijenjenih i izvedbenih umjetnosti (kazalište, balet i ples), pa sve do medija, oglašavanja i tržišnog komuniciranja, knjiga i nakladništva te računalnih igara i novih medija. Tako će, među ostalim, održavati i koncerte na Europskom trgu, u Muzičkoj akademiji, a posjetitelji će moći uživati u izložbama u Muzeju suvremene umjetnosti, Muzeju za umjetnost i obrt, Muzeju prekinutih veza... Među događajima, u sklopu Mjeseca kreativnih i kulturnih industrija bit će i dosadašnji festivali, kao što su Animafest, Tjedan suvremenog plesa, Svjetski dan glazbe, Zagreb book festival, Cest is’d Best... Cijeli grad uredit će se o povodu MiKKI-ja, a postavit će se i punktovi za fotografiranje kako bi se turisti mogli slikati i dijeliti fotografiju na društvenim mrežama.
Program još nadopunjuju
– Planiramo i VIP otvaranje, još uvijek je iznenađenje tko će nastupiti. No, program ćemo otkrivati postupno na svojim stranicama www.hkkkki.eu – kaže Ivana Nikolić Popović, predsjednica Hrvatskog klastera konkurentnosti kreativnih i kulturnih industrija, jednog od pokretača Mjeseca kreativnih i kulturnih industrija.
Uz njih, manifestaciju organiziraju i Hrvatska udruga poslodavaca, zagrebačka Turistička zajednica, Adria media Zagreb i Creative industries Styria, uz glavne partnere Predstavništvo Europske komisije u RH i Grad Zagreb.