obilazak ustanove

Moderniji URIHO za ukupno 170 milijuna kuna

Foto: Davor Višnjić/PIXSELL
Sandra Švaljek
Foto: Davor Višnjić/PIXSELL
Sandra Švaljek
Foto: Davor Višnjić/PIXSELL
Sandra Švaljek
06.03.2015.
u 07:45
Dogradonačelnica Sandra Švaljek obišla je pogone te najavila prijavu projekta na natječaj Ministarstva za regionalni razvoj
Pogledaj originalni članak

Novi URIHO na mjestu sadašnjeg, u Aveniji Dubrovnik, vrijedan 170 milijuna kuna, uskoro bi mogao biti sagrađen. Čeka se samo, objasnila je dogradonačelnica Sandra Švaljek prilikom jučerašnjeg obilaska Ustanove za profesionalnu rehabilitaciju i zapošljavanje osoba s invaliditetom (URIHO), natječaj Ministarstva regionalnog razvoja.

- Projekt je spreman i čekamo samo da ga prijavimo na natječaj. Njime ćemo osigurati bolje uvjete rada za osobe s invaliditetom, a i nove sadržaje u kojima bi mogli naći posao - rekla je Sandra Švaljek te dodala kako se sama pozvala u obilazak URIHO-a, nakon što je prošli mjesec na Međunarodnom sajmu gastronomije, hotelsko-ugostiteljske opreme, hrane i pića te gastronomskih inovacija na Velesajmu vidjela što se sve u Ustanovi proizvodi.

Obišla je i pogone tekstila, keramike, metala, kože, kitničarstva, ortopedije, kartonaže i tiska, koji obuhvaćaju proizvodnju URIHO-a. Zaposlenici, od kojih je 51 posto osoba s invalidnošću, pokazali su dogradonačelnici kako izrađivati određene predmete, a njezin ih je posjet i razveselio.

- Trebali biste doći češće, možda nam možete pomoći u pogonima - poručili su joj zaposlenici URIHO-a.

Cilj URIHO-a osposobljavanje je i zapošljavanje osoba s invaliditetom i onih koji se teže zapošljavaju općenito, i to po proizvodnim jedinicama, sukladno njihovim mogućnostima i sklonostima. Također, osigurava se i rehabilitacija putem predviđenih programa.

Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 1

DU
Deleted user
08:51 06.03.2015.

Nije li ono Jajan u prvom redu? ;-)) ... možda će netko reći da je tih 170 mil kuna puno novca, ali treba pomoći invalidima da sami zarade za sebe, dugoročno je to dobar potez zagrebačke vlasti...