Ritam grada

Mrak mi padne na oči kad moram na poštu u Gruškoj ulici

Foto: Slavko Midžor/PIXSELL
pošta Gruška ulica
09. 10. .2014. Zagreb- Josip Bohutinski Photo: Boris Scitar/Vecernji list
02.12.2015.
u 18:00
Zbog pravila o jednom redu za sve šaltere previše se vremena gubi na čekanje
Pogledaj originalni članak

Otvorio sam jučer ujutro sandučić za poštu i u njemu našao obavijest o prispjeću pošiljke. Pao mi je mrak na oči. Ne zbog toga što bi moglo biti u preporučenom pismu s povratnicom, nego zbog toga što ću barem pola sata svog života opet provesti u redu. U poštanskom uredu u Gruškoj, gdje moram podići pošiljku, uvijek je gužva.

Prošli put kad sam dobio obavijest o prispjeću pošiljke tri dana pokušavao sam doći do nje. Prvi put odustao sam jer si nisam mogao priuštiti pola sata čekanja ujutro, a popodne, kad sam opet došao, izgledalo je kao da se red od ujutro nije pomaknuo ni centimetar. Odustao sam i taj put.

Sutradan, u subotu oko 12.30, opet je bila tolika gužva da sam zaključio da nema smisla da stanem u red. Zato sam se u ponedjeljak ustao ranije nego inače kako bih mogao napokon podići pošiljku jer je bio zadnji rok. Proveo sam taj ponedjeljak 30-ak minuta u redu, kao i jučer ujutro, i opet se pitao isto: Zašto je u tom uredu jedan red za sve šaltere?

Zašto u istom redu stoje i oni koji plaćaju račune i oni koji žele podići pošiljku ili poslati pismo? Plaćanje računa traje i traje, a za slanje pisma treba minuta-dvije. To se pitaju i moji susjedi pa neki od njih dosta nervozno reagiraju kad shvate da moraju stati u red i izgubiti pola sata kako bi, primjerice, poslali faks. A na udaru te nervoze su, ni krivi ni dužni, radnici na šalteru koji se trude koliko znaju i mogu da red ide što brže. Pitao sam Hrvatsku poštu zašto su u uredima koji nemaju automate s brojevima uveli pravilo o jednom redu i naveo primjer iz Gruške ulice. A oni kažu da je u većim poštanskim uredima, zbog postojećih resursa, lakše amortizirati gužve, dok je u manjima to veći izazov.

– Poštanski ured u Gruškoj je jedan od takvih i intenzivno se radi na rješenju, tako da se olakša obavljanje usluga, kako korisnicima, tako i našim djelatnicima. Radimo na optimalnim rješenjima koja će biti uvedena u najbržem mogućem roku, a istodobno maksimalno se angažiraju svi postojeći resursi – kažu u Pošti. Pa živi bili i u redu ne stajali.

Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 13

MI
Milkica
19:29 02.12.2015.

Intenzivno se radi na rješenju. :)))))) Kako točno? Sjedi se (navodno) razmišlja? Očito u toj pošti ne bi trebalo vrijediti pravilo jednog reda, što se tu ima "inenzivno raditi na rješenju". Koji luftbremzeri...

DU
Deleted user
22:07 02.12.2015.

Odgovor je jednostavan; Hrvatsku poštu želi se uništiti smanjenjem broja djelatnika ali i ovakvim suludim pravilima, kako bi Todorićev Tisak proširio usluge sa paketa i poslovanja s novcem (isplate,uplate,plaćanja,slanje novca) proširio i na pisma i ostalo.

HR
Hrabraja
19:13 02.12.2015.

kakva posta, pa sve su katastrofa. Mi cak i pošiljke u firmi saljemo Overseaaom