Pucnjem iz Gričkog topa s Bundeka je krenuo Urban Challange, najluđa treking utrka u Hrvatskoj te tako obilježiti ovogodišnji početak PARKiranja. Timovi od po dvoje ljudi imat će šest sati da prođu 28 kontrolnih točaka i probaju osvojiti što više bodova kako bi odnijeli konačnu pobjedu u utrci.
Početak Urban Challengea već tradicionalno se održao ispred Avenue Malla gdje su sudionici penjanjem po užetu mogli osvojiti bodove i prije samog starta.
- Dolazak do pet metara iznosi 500 bodova, 10 metara 700 bodova i time su natjecatelji mogli osvojiti bonus prije starta, objasnio je Dubravko Melnjak Bandi te dodao kako se o samoj dužini utrke ne može govoriti jer se ne radi o običnom krugu nego o kontrolnim točkama koje se moraju "položiti".
Naime na kontrolnim točkama natjecatelje očekuju izazovi bilo fizički bilo mentalni koje će morati riješiti žele li konačnu pobjedu u utrci. Oni natjecatelji koji prođu svih 28 kontrolnih točaka proći će otprilike 60 kilometara.
Natjecatelji su imali šest sati da obave zadatak.
Aerobik i radionice za djecu obilježile su subotu, dok je lijepo vrijeme omogućilo jučerašnju rekreaciju, uz zumbu i istezanje, pa nordijsko hodanje, break dance, trbušni ples i jogu, te bokwa weight, vježbanje i rad nogama kojima se prividno iscrtavaju slova ili brojke.
Pozivu da obilježe vikend tjelovježbom odazvali su se brojni Zagrepčani i poznate osobe.
Projekt PARKiranje – Pokret za radost potiče boravak građana u parkovima i na otvorenome te kretanje, tjelovježba i zdravi životni stilovi. Organizator je Coca-Cola HBC Hrvatska u suradnji s tvrtkom EX-ALTO, a okosnica projekta bili su nova izdanja gradske utrke Urban Challenge, program PARKiranje te aerobiku konvencija o aerobiku na otvorenome koja se već treću godinu održava na Bundeku.
- Ciljevi su projekta dvostruki. Želimo potaknuti građane na kretanje i pokrenuti ih u smjeru aktivnih životnih stilova, a time neizostavno potičemo radost i dobro raspoloženje. To je u skladu i s filozofijom naših robnih marka koje promiču optimizam i radost. Odziv je Zagrepčana na Bundeku sjajan i smatramo da je projekt time dobio svoju najvažniju potvrdu – rekla je direktorica Odjela za komunikacije i odnose s javnošću Coca-Cole HBC Hrvatska Boška Trbojević. Pojasnila je kako bi projekt PARKiranje – Pokret za radost u velikim hrvatskim gradovima trebao okupljati građane sličnoga razmišljanja i poticati tjelovježbu, boravak u parkovima i na javnim gradskim površinama te druženje i dobro raspoloženje.