U današnjem broju donosimo odgovore na neka od pitanja koja su postavili stanari gradske četvrti Novi Zagreb - zapad. Na pitanja je odgovarao pročelnik gradskog Ureda za prostorno uređenje Dinko Bilić, a Večernjakov tim nastavit će objavljivati odgovore na sva pitanja koja su pristigla uoči održavanja pete Večernjakove kvartovske tribine.
1. Mogu li se u Čehima postaviti ležeći policajci na bilo kojoj lokaciji?
Dinko Bilić: Za pokretanje inicijative o postavljanju izbočina potrebno je obratiti se gradskoj četvrti. Vijeće gradske četvrti nakon zaprimljenog zahtjeva provodi anketu kako bi se dobila suglasnost građana, odnosno kako bi se građani upoznali s posljedicama postave izbočina kao što su buka i vibracija. Nakon ankete, Vijeće četvrti donosi zaključke o njihovu usvajanju ili odbijanju te, ako je zahtjev prihvaćen, prikupljeni podaci dostavljaju se gradskom Uredu za prostorno uređenje. Ured tada obavlja očevid i stručnu procjenu te prijedlog za postavljanje izbočina upućuje na prethodnu suglasnost MUP-PUZ-u, Službi za sigurnost cestovnog prometa.
Sukladno provedenoj analizi utvrđuje se potreba postavljanja prometne opreme za smirivanje prometa.
2. Kome i čemu služe betonski odbojni zidovi u Antalovoj ulici u zoni Velesajma?
Dinko Bilić: Betonska prometna oprema u toj ulici postavljena je već više od deset godina u punoj duljini prometnice. Sa sjeverne strane je sastavni dio ograde Zagrebačkog hipodroma, a s južne strane postavljena je neposredno uz ogradu Zagrebačkog velesajma. Svojom pozicijom i strukturom ta oprema postavljena na južnoj strani ne narušava sigurnost pješačkog i biciklističkog prometa te će se prilikom budućih rekonstrukcija te ulice prema potrebi ukloniti.
3. Kako će se i kada riješiti loša prometna regulacija na križanju Mrkšine i Svetoklarske?
Dinko Bilić: Djelatnici sektora za promet obavit će očevid i prometnu analizu na tom raskrižju te će se, ako postoji, utvrditi i otkloniti problem postojeće prometne regulacije. Napominjemo kako je postojećom regulacijom prometa prednost prolaska dana vozilima javnog gradskog prijevoza, i to autobusnoj liniji Savski most – Sveta Klara – Čehi.
U Klari su tako uske prometnice da se dva auta teüko mimoiđu. Problemi su električni stubovi. Oni su tako postavljeni da su pojedin toliko u ulici da je i opasno. Elektra bih trebala pvesti računa o problemu.