Veleplakat kao sredstvo izražavanja ljubavi. Dosjetio se toga Stevan koji je za Melitu unajmio plakat na Vrbanima. Poruka "Melita, volim te najviše na svetu..." zaintrigirala je građane kada je postavljena, a iz Zagreb plakata poručuju da je zaista riječ o rijetkoj situaciji.
– Građani koji žele koristiti veleplakat za slanje svoje poruke nekome, jave nam se jednom godišnje ili čak i rjeđe – objašnjavaju u Zagreb plakatu te napominju da je osoba koja je unajmila plakat na Vrbanima htjela ostati anonimna. Ipak, uvijek je moguće da je riječ o još jednom marketinškom triku.
Također, objašnjavaju i da procedura zakupa plakata nije komplicirana. Građani se mogu javiti na službeni mail Zagreb plakata. U njemu je potrebno navesti koju vrstu plakata žele unajmiti te na kojoj lokaciji, o čemu ovisi i cijena.
– Ako tražena lokacija nije slobodna, ponudimo neku drugu pa građani mogu birati – kažu u prodaji Zagreb plakata.
Najpopularniji, standardni veleplakati postavljaju se na minimalno 14 dana. Najviše treba platiti za osvijetljeni plakat na atraktivnoj lokaciji – 1800 kuna, dok neosvijetljeni stoji 1500 kuna. Slabije vidljive lokacije donose i niže cijene – 1530 kuna za osvijetljeni i 1275 za neosvijetljeni.
Jeftinija verzija oglašavanja je tzv. street light na stupovima, a skuplji su pak ostakljeni plakati te oni na tramvajskim i autobusnim stanicama. A tko su Melita i Stevan i dalje ostaje pitanje, no sigurno je da se plakat referira i na srpski film "Volim te najviše na svetu" iz 2003. godine.
Stevane, za koga si glasao?