Podsused

Nadzemna garaža na četiri etaže u Podsusedu? Ne, hvala

Foto: Jelena Kovačević/VLM
Nadzemna garaža na četiri etaže u Podsusedu? Ne, hvala
09.03.2010.
u 17:37
Zbog prikupljanja dokumentacije rješavanje problema prometa minimalnim zahvatima potrajat će godinama
Pogledaj originalni članak

Predstavnici Zavoda za prostorno uređenje i Ureda za promet predstavili su jučer Prijedlog unapređenja prometa u Podsusedu Vijeću gradske četvrti Podsused-Vrapče. Problemi koji muče stanovnike tog naselja jesu nedostatak parkinga, gust promet i loša povezanost četvrti na koridoru sjever-jug koji je presječen Alejom Bologne.

Kako grad nema dovoljno novca za sveobuhvatnu prometnu studiju, minimalnim zahvatima želi se žurno riješiti pet kritičnih točaka četvrti. Produžila bi se ulica Blanje, izgradio kružni tok u ulici Prigorica, Podsusedski trg prenamijenio u pješačku zonu u čijoj blizini bi se izgradila četveroetažna nadzemna garaža sa 260 mjesta, ulica Dvoriček bi se produžila te bi se uredila signalizacija na Aleji Bologne. Vijećnici MO Podsused imali su mnogo prigovora, pogotovo na prijedlog garaže koju smatraju nakaradnom jer riječ je o četvrti niskih kuća.

Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 4

Avatar Nick2k
Nick2k
19:51 10.03.2010.

Vito ima pravo. Koja argumentacija: garaža je nakaradna jer je riječ o četvrti niskih kuća. Koje je rješenje onda? Otkupiti pola kuća, srušiti ih i napraviti javno parkiralište? Vrlo realno... Koji su to neracionalni i pameću van ovoga svijeta ljudi...

VI
Vito
07:49 11.03.2010.

riječ je o četvrti niskih kuća Idiot, a što drugo napisati. Niske kuće su u cijeloj Ilici, samo podignite pogled i izbrojite katove. pretežno jednokatnice do Austrijske, onda trokatnice do pivovare, a zatim niska gradnja isprekidana moderenim spavaonicama iste visine, ali s duplo više katova. Četiri kata garaže može biti visoko deset metara, a toliko su visoke njihove katnice. Lažljvec zanemaruje novogradnje koje niču oko glavnog trga i činjenicu da je na sadašnjem Podsusedskom trgu nekad bila glavna prometnica prema zagorju i nazad. Sve do izgradnje tunela i drugog smjera aleje Bologne vozilo se kroz Podsused od cementare, dvosmjerno. Širina zelenog pojasa uz prugu s obje strane dovoljna je da se izgradi garaža s mostom za najduže godinu dana. Koliko bi koštalo? Manje nego dobiva profesionalni natjeravač svinjske kože \"Dinamo\" - oko 40.000.000 kuna. Kako to računam? Jednostavno - u \"stotoj\" je građevinskoj zoni na državnom zemljištu bez ijedne građevine koju bi trebalo rušiti. Sami pogledajte na google earth-u. Tehnologija nadgradnje željezničkih kolosjeka poznata je i jednostavna za građevinare. Tehnologija gradnje otvorenih garaža primijenjena je i u Zagrebu, \"Pliva\". Samo je sad potrebno maknuti farizeja i njegove pljačkaške horde iz gradske strukture pa da se napokon Zagreb počne razvijati na pravi način i za normalne cijene javnih radova za potrebe građana, a ne građevinske mafije. Aha, graža \"Kvatrić\" ima 353 mjesta, koštala je 46.000.000 kuna, a nalazi se samo dvadesetak minuta pješke od Jelačićplaca. Garaža \"Tuškanac\" ima 465 mjesta, koštala je slično, a nalazi se samo deset minuta pješačenja od Jelačićplaca. Tako da ova garaža \"Bogu iza nogu\", bez ukopavanja, problema s odvozom zemlje kroz gradski promet, nema opravdanja biti skuplja, jer tu čak nema niti zidova, već samo nosećih stupova i podloge. Praktički je potrebno najmanje četiri puta manje materijala, nego kod gradnje podzemnih garaža. Zato, pričati javnosti da nema novaca i da je to dugogodišnji plan, je samo politička farsa idiota koje stavrno ne žele napredak Zagreba i poboljšanja standarda tog mjesta i svih sudionika u prometu koji su i koji će ikad onuda prolaziti.

VI
Vito
08:02 10.03.2010.

Nadzemna garaža na četiri etaže u Podsusedu? Ne, hvala To su strarno neznalice koje ozbiljno treba uputiti u problem njihovih glava. Uvrijedljivo? Ne, samo pokušaj svraćanja pozornosti. Garaža na četiri kata iznad zemlje bila bi spojena s mostom preko željezničke pruge, a na drugoj strani bi bila izgrađena druga garaža. Tako bi garaža ujedno spajala dva dijela grada koje sad razdvaja sto metara Bolonje i željezničke pruge. Da biste prošli vozilom tih 100m psad vam je potrebno oko 10.000m ili 10km vožnje između Podsusedskog mosta i Podsusedskog trga. Protiviti se takvom rješenju mogu samo neupućeni u stvarni problem. Izgled takve garaže možete vidjeti kod \"Pliva\"-e u Kustošiji. Tamo su dva kata iznad zemlje. Podizanjem još dva kata i premošćivanjem tog dijela pruge otteretila bi se i Zagrebačka, a povećao broje parkirnih mjesta građana koji odonuda dolaze so središta Zagreba. Iz Podsuseda vlakom 20 minuta, iz Kustošije vlakom 10 minuta. Autom najmnaje 45 minuta, bez traženja parkirališta. Protivnici takvog rješenja prometa mogu biti partijski poltroni koji iz inata ne žele prihvaćati dobre i za sve građane korisne ideje. Samo se potrudite i pogledajte na google-u kartu kako tamo izgleda teren i kako bi se jednostavno riješio krkljanac i skratila vožnja svima. Dodajte tome i izlaznu rampu s obilaznice pa ste iz Podsuseda na autoputu za 14km bliži, koliko va sad tih pet metara visinske razlike određuju položaji izlaza i pristupi aleji Bologne, s obje strane, Škorpikova i Zaprešić.