Tko bi taksirao?

Najjeftinija ponuda novih taksista – start 15, kilometar 5 kuna

Foto: PIXSELL
Najjeftinija ponuda novih taksista – start 15, kilometar 5 kuna
15.02.2011.
u 23:00
Na natječaj za taksi-dozvole prijavilo se sto ponuđača, no većina je ponuda nepotpuna
Pogledaj originalni članak

Na natječaju za 263 nove dozvole za taksi stotinu je prijava. Među njima su i one riječkog “Taxi Cammea”, koji je zatražio 200 dozvola. Unatoč tomu što i dalje ostaje najpovoljniji ponuđač, ekskluzivno doznajemo, cijene su ipak veće nego što se najavljivalo. Umjesto 20 kuna za prijeđenih pet kilometara građani će morati izdvojiti 30 kuna.

Pojedinačne ponude

Cammeo je ponudio startnu cijenu 15 kuna za dva kilometra na početku vožnje, a ostale kilometre vožnje naplaćivat će, kao što je i najavio, po pet kuna. Prtljagu neće naplaćivati. Noćna vožnja neće biti skuplja od danje. Ponuda je u skladu s odredbama zagrebačke Skupštine jer ne premašuje maksimalnu cijenu od 28 kuna za dva kilometra, koliko naplaćuju taksisti udruženja Radio Taksi Zagreb.

Za taksi dozvole riječki je poduzetnik registrirao četiri tvrtke: Autoprijevoz Modem d.o.o., Autoprijevoz Oliva d.o.o. , Cammeo d.o.o. i Autoprijevoz Vlado d.o.o., za koje traži po 50 dozvola.

Međutim, posljednja ponuda odbačena je zbog nedostatka licencije. Idući je najpovoljniji prijevoznik taksijem Metropola auto d.o.o., koji je zatražio pet dozvola. Startna cijena iznosit će 16 kuna, odnosno 18 kuna za noćne vožnje. Po kilometru će stajati šest kuna, sat čekanja 48 kuna, a prtljagu neće naplaćivati.

“Eko-taksi”, koji je zatražio 50 dozvola, svoje cijene nije odao. U ponudi je istaknuo da će cjenik dostaviti naknadno. Tako je postupila i tvrtka Lonjak i sinovi, koja traži 17 dozvola, no još nije isposlovala licenciju za taksi – postupak je u tijeku. Licencija je uvjet za dobivanje dozvola za taksiranje. Nabrojene tvrtke najveći su ponuđači, a ostatak čine manje tvrtke i pojedinačni ponuđači.

Problem s ispitima

Problemi koji prate natječaj od samog početka i dalje postoje. Nedostaje i vozača i vozila.

– Od prvog smo dana isticali probleme s vozačima. One koji bi profesionalno i sa zadovoljstvom radili taj posao ima možda stotinjak, no potrebna su 263 – rekao je Mijo Bezer, pomoćnik pročelnika gradskog Ureda za promet.

Dodao je da postoje i veliki problemi s ispitom na kojem se provjerava poznavanje grada. Naime, posljednji ispit položilo je samo pet od prijavljenih 18 vozača.

Jučer su poslani zaključci o ponudama svim fizičkim i pravnim osobama koje su se prijavile na natječaj, a većini je naloženo da u roku od 15 dana nadopune ponude i dostave originalnu dokumentaciju. Uz to trebaju priložiti i registracijske oznake vozila. Ako to ne učine za dva tjedna, ponude automatski prestaju vrijediti.

Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 26

DU
Deleted user
00:45 16.02.2011.

pokakam se na njihove licencije, svaki dan ljudi ginu jer nemaju novca da se normalno voze taksijem, a vlasti samo smišljaju načine kako da drže cijenu \"voljenih zanimanja\". pametne zemlje stimuliraju visoke zarade stručnih radnika, a naša država umjetno drži visokim cijene zanimanjima koja ne nose nikakva znanja: taksista, javnih bilježnika, raznoraznih činovnika i udrača pečata.

CU
cunt
03:27 16.02.2011.

Dodao je da postoje i veliki problemi s ispitom na kojem se provjerava poznavanje grada. Naime, posljednji ispit položilo je samo pet od prijavljenih 18 vozača. Alooooooooooo, balkan...............,,,,,,,,,,,,,,,crna gora zove,,,,,,,,,jeste kad čuli za GPS

AD
Adri
15:41 16.02.2011.

Dajte nam konačno alternativu starim Zg-taksistima! I to ne jednu, nego više njih. Jedino slobodno tržište može s vremenom stvoriti realne cijene vožnje.