Najopasnije križanje u Zagrebu je ono gdje se spajaju Sveti Duh i Ilica. Na toj crnoj točki dogodilo se najviše prometnih nesreća u posljednje četiri godine, a iznenađujuće je i to što u centru grada strada mnogo pješaka i biciklista. Pokazao je to pilot projekt Klasterizacija prometnih nesreća u Zagrebu izrađen u sklopu Nacionalnog programa sigurnosti cestovnog prometa. Izradili su ga stručnjaci Zavoda za prometno planiranje Fakulteta prometnih znanosti i Katedre za geoinformatiku Geodetskog fakulteta te tvrtka Promet i prostor. Analizirali su ukupno 35.281 evidentiranu prometnu nesreću, od kojih su 153 imale za posljedicu smrtno stradanje, a u 7130 nesreća bilo je teško ozlijeđenih osoba. – Prometne nesreće događaju se kada imate najmanje dva propusta, a 50 posto njih događa se na samo 10 posto prometne mreže – objasnio je Marko Ševrović s Fakulteta prometnih znanosti. Dodao je da je istraživanje pokazalo da se mnogo nesreća događa u središtu grada, gdje ima najviše prometa. Nekorištenje pothodnika čest je uzrok stradanja pješaka u Aveniji Dubrovnik, a križanje Klaićeve i Kačićeve najopasnije je za neoprezne bicikliste.
Uz te dvije ulice kobnim su se pokazala i križanja Selska - Horvaćanska, Savska - Odranska te u ona duž Vukovarske ulice. – Korištenjem inovativnih geoinformacijskih metoda i alata napravljen je WebGIS preglednik koji omogućava vizualizaciju mjesta na kojima se učestalo događaju prometne nesreće čime jednostavno možemo detektirati gdje je potrebno poboljšati prometnu infrastrukturu, pojačati policijske nadzore i upozoriti javnost na oprez – dodao je Ševrović. Motociklisti pak stradaju najviše na križanju Slavonske i Hrvatske bratske zajednice. Ulica grada Vukovara i Kruge druga su najopasnija lokacija za njih, a odmah iza nje je i križanje Frankopanske i Trga maršala Tita. Iako rotor na Remetincu za većinu vozača nije ugodan, na njemu nije bilo teških nesreća. Za pješake je puno opasniji onaj u Petrovoj ulici. Najopasnije lokacije na kojima se ide preko crvenog na semaforu su na potezu Selska - Ozaljska - Nehajska, te Vukovarska i Savska.
koja šuplja analiza, a da ne govorim da bi u ovakvom članku trebala biti i slika koja prati tekst jer ovako sročena stranica ne bi prošla ni u osnovnoj školi, bar nije dok sam se ja školovao