zagrebački holding

Najviše zaprimljenih reklamacija je na parkiranje i vodu

Foto: Željko Lukunić/PIXSELL
Najviše zaprimljenih reklamacija je na parkiranje i vodu
11.02.2015.
u 09:00
U korist potrošača prošle godine riješeno je 359 reklamacija od 670 ukupno zaprimljenih
Pogledaj originalni članak

Čak 670 reklamacija građana pristiglo je na adrese Holdingovih podružnica protekle godine.

Građani su najviše prigovora imali za Zagrebparking te na poslovanje Vodoopskrbe i odvodnje, a u korist potrošača od ukupno zaprimljenih pritužbi riješeno je 359 reklamacija što čini 53 posto.

Od 670 reklamacija u 280 slučaja potvrđena je prvostupanjska odluka Povjerenstva za reklamacije potrošača.

Na trećem je mjestu po zaprimljenim reklamacijama Gradsko stambeno komunalno gospodarstvo sa 19, dok je u ZET-u evidentirano tek devet pritužbi.

Iako je ukupan broj reklamacija manji nego onaj u 2013., prošle godine povećale su se reklamacije potrošača za Vodoopskrbu, GSKG i Gradsku plinaru – Opskrbu.

Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 2

DU
Deleted user
13:17 11.02.2015.

Kako reklamirati kada ti studenti city expressa bace sve uplatnice za zgradu u smeće, nitko te ne j.... samo će jednog dana od hanžekovića doći ovrha. u vodovodu samo odgovaraju mi smo poslali a ti si sada misli.

LI
liliZG
13:02 11.02.2015.

ta voda je stvarno postala problem , od neočitanja brojila pa slanja po procjenjenom stanju, do npr. naplate odvodnje otpadnih voda u dijelovima grada koje nemaju kanalizaciju, dok netko od susjeda to nije otkrio pa alarmirao sve ostale, samo su slegnuli ramenima i rekli da na slijedećem računu te stavke neće biti, a to što su ljudi plaćali dvadeset godina nema veze, tko im je kriv što ne čitaju stavke računa.... vodoopskrba, katastrofa....