Diplomirani je inženjer cestovnog prometa, trideset i jedna mu je godina, a prvi posao nakon završetka fakultetskog obrazovanja bit će mu - taksiranje!
Goran Klepac jedan je od ukupno 11 taksista s visokom stručnom spremom koji će za Kostu Minovskog, vlasnika Taxi Cammea, dane provoditi za volanom. Međutim, za plavokosog, sramežljivog Zagrepčanina, tu nema greške.
Modernizacija sustava
– Meni nije problem sjesti u taksi. Smatram da mi to može u budućoj karijeri puno pomoći jer ću znati s kojim se problemima susreću vozači na terenu – objasnio je Goran, kojemu su pri potpisivanju ugovora o radu obećali kako će mu već uskoro ponuditi primjerenije radno mjesto - voditeljsko, ali i savjetničko.
No, do tada će se novopečeni inženjer morati zadovoljiti plaćom od 3200 kuna neto, kao i svih ostalih 108 vozača koji su do danas Cammeu predali svoje radne knjižice.
Taksista s diplomom pitali smo brinu li ga medijski napisi koji njegova buduća šefa povezuju s utajom poreza i izrabljivanjem radnika.
– Mene to uopće ne zanima. Ja ću se maksimalno uključiti u modernizaciju i poboljšanje sustava, što mi je struka, a konkretne prijedloge imat ću nakon što vidim kako situacija izgleda na terenu. Meni je ovo velika šansa i sretan sam što sam našao posao – odgovorio je Klepac, koji je oglas za posao pronašao na internetu.
– Dolazak Cammea jedino je rješenje. Nije dopustivo da bilo koja firma ima monopol nad nekakvim uslugama. Konkurencija je ono što nama treba. Nadam se da ću imati prilike da se dokažem – nastavio je Klepac, pun elana, dobre volje.
“Nismo korumpirani”
– Vrlo mi je bitno da sperem ljagu s naše profesije. Nisu svi inženjeri prometa korumpirani i nisu svi kupovali ispite na fakultetima. Ja sam siguran da uvelike mogu pridonijeti društvenom napretku, a prvi mi je cilj učiniti taksi uslugu što dostupnijom i efektivnijom – zaključio je mlađahni samac, koji ulaže velike nade u poslovni uspjeh Minovskog.
– Imamo 11 zaposlenika s visokom stručnom spremom, a četiri od njih ćemo zaposliti na boljim funkcijama. Oni bi trebali početi raditi kao voditelji smjena – kazao je Minovski, koji je siguran da će njegov megalomanski projekt uspjeti i da će već sredinom veljače sa 200 taksija i 600 zaposlenika preplaviti zagrebačko tržište.
Oglašavanje na radiju uskoro bi moglo namamiti novu vojsku vozača, pa i one s diplomama.
... ljudi moji ovaj lik ima 31 godinu i tek sada započinje prvi svoj posao u životu ?!?! ... pa koja vlada, politika, sposobnost i politička volja mogu ovakvima pomoći ?!?! ... i naravno da želi za dvije godine imati stan, automobil, ljetovanje i skijanje jer on, jel, ima VSS ... i naravno da to sve ne može zaraditi svojim radom jer je notorna bitanga već se učlani u neku stranku, sluzi oko glavnih faca, dobije posao u nekom HAC-u, uhvati se u kolo sa poduzetnicima, dobije malo inicijative od političkih šefova i eto nam WC od 3,5 milijuna kuna ... nema ova priča veze sa HDZ-om niti bilo kojom strankom ... sve počinje sa tim da neki lik tek sa 31 godinom počeo raditi i odmah sve hoće ... strava ...