PROMO

Ne nose svi heroji plašteve, neki sade i stabla

APIVITA
APIVITA
15.03.2021.
u 09:08
U Hrvatskoj se trenutno provodi nacionalna kampanja „Zasadi stablo, ne budi panj!“ u kojoj je sudjelovao APIVITA tim iz Hrvatske. U OŠ grofa Janka Draškovića u Zagrebu mališanima prvih razreda pridružila se brand managerica Marija Krišković, kazališna i televizijska glumica Kristina Krepela te marketing tim kako bi zasadili pet stabala.
Pogledaj originalni članak

Divno je biti dio APIVITA tima koji se savršeno uklapa u moj način života. To je brend koji njeguje holistički pristup i svjestan je društvene odgovornosti prema planetu, okolišu, biljkama i pčelama. Samim time i mi kao Delmerion Beauty živimo taj način života i promičemo vrijednosti koje nalaže APIVITA.

Povodom pošumljavanja urbanih dijelova grada i mi smo doprinijeli te smo OŠ grofa Janka Draškovića darovali pet stabala. Zajedno s najmlađima, uz igru i zabavu omogućili smo sadnju drveća gdje će kroz svoje školovanje vidjeti njihov, baš kao i svoj napredak“, rekla je brand managerica Krišković.

Uz Mariju, voditelj marketinga u Delmerionu koji ima zastupništvo za APIVITA Hrvatska, Ivan Bruno Kelava istaknuo je kako je vrlo važno učiti djecu zašto je potrebno voditi brigu o okolišu. „U skladu s tim i zašto trebamo voljeti drveće. Postoji mnogo razloga zašto su nam stabla neophodna za život, stoga smo mi u Apiviti odlučili djelovati na način da smo se uključili u akciju 'Zasadi stablo, ne budi panj!'. Cilj kampanje je razvoj ekološke svijesti i izgradnja pozitivnih stavova vezanih uz održivi razvoj. Na ovaj način željeli smo i kod najmlađih potaknuti odgovornost za okoliš“, kazao je Ivan Bruno.

Kristina Krepela i ravnateljica OŠ grofa Janka Draškovića Danica Rajković

Naime, APIVITA svake godine sudjeluje u brojnim projektima na globalnoj razini vezanim za očuvanje i zaštitu okoliša jer bez prirodne ne bi bilo niti ovog grčkog brenda. Tako u ovoj godini sudjelujemo u projektu 1% FOR THE PLANET gdje tijekom kampanje APIVITA daruje 1% prodaje od nadolazeće nove suncare linije te od e-commerce kupnje.

Od samog postojanja brenda, APIVITA je svjesna svoje odgovornosti prema planetu, drveću, biljkama, a ponajviše pčelama. Upravo ovakvim projektima želi potaknuti i osvijestiti ljude da daju što više mogu za prirodu jer će nam ona duplo više vratiti.

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr