Gradnja uvelike kasni

Ni jedna pomoćna cesta oko rotora još nije završena!

Foto: Boris Ščitar/Večernji list/PIXSELL
Zagreb: Radovi na rekonstrukciji remetinečkog rotora
Foto: Borna Filić/PIXSELL
Zagreb: Jedna obilazna cesta kod rotora djelomično puštena u promet
Foto: Borna Filić/PIXSELL
Zagreb: Jedna obilazna cesta kod rotora djelomično puštena u promet
Foto: Borna Filić/PIXSELL
Zagreb: Jedna obilazna cesta kod rotora djelomično puštena u promet
Foto: Borna Filić/PIXSELL
Zagreb: Jedna obilazna cesta kod rotora djelomično puštena u promet
Foto: Borna Filić/PIXSELL
Zagreb: Jedna obilazna cesta kod rotora djelomično puštena u promet
Foto: Borna Filić/PIXSELL
Zagreb: Jedna obilazna cesta kod rotora djelomično puštena u promet
26.11.2018.
u 21:21
Građani su skeptični zbog već trećeg pomicanja roka samo za otvaranje pristupnih cesta na kojima se radi još od srpnja
Pogledaj originalni članak

Remetinečki je rotor prema planu zatvoren početkom studenog, no promet unatoč gužvama koje se stvaraju ipak teče koliko-toliko normalno po novouređenim pristupnim cestama. Svi automobili koji u Zagreb dolaze s juga preusmjeravaju se na proširenu Riječku koja je sad jednosmjerna u smjeru Jadranskog mosta. Za suprotni je smjer uređena sasvim nova cesta uz nasip, isto kao i uz Aveniju Dubrovnik. Napravljeni su i dodatni rotori na Kajzerici te je prilagođena regulacija prometa u Trnskom i Savskom gaju kako ne bi dolazilo do kolapsa u tim kvartovima. Svi su sretni i zadovoljni, no možda u nekom drugom paralelnom svemiru. Jer je u ovome već kraj studenog, prvi je zadani rok prošao prije gotovo mjesec dana, remetinečki rotor nije ni blizu najavljenog zatvaranja, a obilazne prometnice koje su trebale smanjiti kolaps izgledaju u najmanju ruku kaotično.

Kopaju od srpnja

Od svih pomoćnih cesta koje su trebale biti gotove još krajem listopada za sada je djelomično završena tek – jedna. Riječ je o novoizgrađenoj cesti uz savski nasip koja je produžetak Ulice Vice Vukova te od Laništa vodi do trgovačkog kompleksa uz rotor. Drugi dio te ceste koji bi trebao voditi do Kajzerice još nije pušten u promet iako je asfaltiran, no očigledno je da tu ima još puno posla. Zemlja je, naime, još uvijek raskopana, kameni blokovi i cijevi stoje uokolo…

Foto: Borna Filić/PIXSELL
Zagreb: Jedna obilazna cesta kod rotora djelomično puštena u promet
Foto: Borna Filić/PIXSELL
Zagreb: Jedna obilazna cesta kod rotora djelomično puštena u promet
Foto: Borna Filić/PIXSELL
Zagreb: Jedna obilazna cesta kod rotora djelomično puštena u promet
Foto: Borna Filić/PIXSELL
Zagreb: Jedna obilazna cesta kod rotora djelomično puštena u promet
Foto: Borna Filić/PIXSELL
Zagreb: Jedna obilazna cesta kod rotora djelomično puštena u promet
Foto: Borna Filić/PIXSELL
Zagreb: Jedna obilazna cesta kod rotora djelomično puštena u promet
Foto: Borna Filić/PIXSELL
Zagreb: Jedna obilazna cesta kod rotora djelomično puštena u promet
Foto: Borna Filić/PIXSELL
Zagreb: Jedna obilazna cesta kod rotora djelomično puštena u promet

Ta je cesta još u dobrom stanju u usporedbi s raskopanom Riječkom, a ni nova cesta uz Aveniju Dubrovnik ne izgleda kao da će uskoro biti spremna za vožnju. Stoga se građani pitaju hoće li posao koji zajednički rade tvrtke Tigra, Kamgrad, Hidroelektra niskogradnja i Div grupa uistinu biti gotov do početka 2020. kako je prvotno najavljeno. Činjenica je da su iz Grada već na početku radova napomenuli da su planirani datumi u pojedinim etapama “klizni” budući da je teško predvidjeti sve situacije na gradilištu i vremenske uvjete, no građani su ipak skeptični zbog već trećeg pomicanja roka samo za otvaranje pristupnih cesta na kojima se radi još od srpnja, a prema najnovijim informacijama trebale bi biti gotove u siječnju.

– U građevinu se ne razumijem, ali logika mi govori da bi pristupne ceste na običnim livadama trebalo biti najjednostavnije napraviti. I vrijeme je bilo dobro pa, ako već s tim toliko kasne, novi rotor nećemo dočekati godinama – govori samo jedan od sumnjičavih građana. No njih spremno demantiraju radnici. Iako nevoljko i veoma šturo govore o radovima, požalili su nam se da ih se u javnosti nepravedno optužuje za sporo izvođenje radova.

Pogledajte i galeriju - Zbog ovoga su Zagrepčani najviše ludili, no pravi kaos tek slijedi:

Foto: Matija Habljak/PIXSELL
Radovi na Aveniji Dubrovnik
Foto: Matija Habljak/PIXSELL
Radovi na Aveniji Dubrovnik
Foto: Matija Habljak/PIXSELL
Radovi na Aveniji Dubrovnik
Foto: Matija Habljak/PIXSELL
Radovi na Aveniji Dubrovnik
Foto: Petar Glebov/PIXSELL
Radovi u Branimirovoj
Foto: Petar Glebov/ PIXSELL
Radovi u Branimirovoj
Foto: Davor Višnjić/PIXSELL
Radovi u Branimirovoj
Foto: Davor Višnjić/PIXSELL
Radovi u Branimirovoj
Foto: Sanjin Strukic/PIXSELL
Radovi u Preradovićevoj
Foto: Sanjin Strukic/PIXSELL
Radovi u Preradovićevoj
Foto: Matija Habljak/PIXSELL
Radovi u Preradovićevoj
Foto: Filip Kos/PIXSELL
Radovi u Preradovićevoj
Foto: Patrik Macek/PIXSELL
Radovi kod Kamenitih vrata
Foto: Patrik Macek/PIXSELL
Radovi kod Kamenitih vrata
Foto: Patrik Macek/PIXSELL
Radovi kod Kamenitih vrata
Foto: Patrik Macek/PIXSELL
Radovi kod Kamenitih vrata
Foto: Sanjin Strukić/PIXSELL
Radovi u Škorpikovoj
Foto: Sanjin Strukić/PIXSELL
Radovi u Škorpikovoj
Foto: Robert Anić/PIXSELL
Radovi u Škorpikovoj
Foto: Robert Anić/PIXSELL
Radovi u Škorpikovoj
Foto: Sanjin Strukic/PIXSELL
Radovi na SR Njemačke
Foto: Jurica Galoic/PIXSELL
Radovi na SR Njemačke
Foto: Jurica Galoic/PIXSELL
Radovi na SR Njemačke
Foto: Jurica Galoic/PIXSELL
Radovi na SR Njemačke
Foto: Boris Ščitar/Večernji list/PIXSELL
Radovi na Rotoru
Foto: Boris Ščitar/Večernji list/PIXSELL
Radovi na Rotoru
Foto: Boris Ščitar/Večernji list/PIXSELL
Radovi na Rotoru
Foto: Boris Ščitar/Večernji list/PIXSELL
Radovi na Rotoru
Foto: Luka Stanzl/PIXSELL
Zagreb: Rekonstruirana Radnička cesta do Domovinskog mosta
Foto: Luka Stanzl/PIXSELL
Zagreb: Rekonstruirana Radnička cesta do Domovinskog mosta
Foto: Luka Stanzl/PIXSELL
Zagreb: Rekonstruirana Radnička cesta do Domovinskog mosta
Foto: Luka Stanzl/PIXSELL
Zagreb: Rekonstruirana Radnička cesta do Domovinskog mosta
Foto: Luka Stanzl/PIXSELL
Zagreb: Rekonstruirana Radnička cesta do Domovinskog mosta

– To što nekome nešto izgleda jednostavno, ne znači da tako i jest. Mi nailazimo na razne situacije koje se nisu mogle predvidjeti dok su se radovi planirali i one nas usporavaju. Gradilište je veliko, nas mnogo radi punom parom i nije nam lako – govore oni koji rade na rekonstrukciji vrijednoj 300 milijuna kuna.

Semafor radi 10 sekundi

Iako im se praktički kopa ispod prozora, stanovnicima Kajzerice, Laništa, Savskog gaja, Trnskog i okolnih kvartova najmanje je važno kojim tempom napreduje kopanje i kada će biti gotovo. Oni su, kaže, svjesni, da su u dogledno vrijeme osuđeni na radove i stoga im je manje važno hoće li oni trajati mjesec dana dulje ili kraće. Bitnije im je da im je za to vrijeme život koliko-toliko organiziran, a sada baš i nije tako.

Udruga “Za kaj? Za Kajzericu!” upozorava da je već izgradnja pristupnih cesta izazvala pravi prometni kolaps te su se nanizali problemi koji bi se zapravo lako mogli riješiti kada bi netko imao sluha za to. Tako se, primjerice, veliki prometni čep stvara na Aveniji Dubrovnik kod skretanja za Kajzericu prije Velesajma. To je sada jedan od rijetkih prohodnih ulaza u kvart, no semafor tamo nije prilagođen novoj situaciji pa zeleno svjetlo koje propušta automobile na Kajzericu traje svega – 10 sekundi.

Pogledajte video radova na rotoru:

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 42

TO
Torpor
22:35 26.11.2018.

Stela, zasuci rukave i radi s njima. Lako je drkat po tipkovnici u toploj sobi bas kao ja sada.

CA
Cafa
02:08 27.11.2018.

Prolazim tamo par puta svaki dan. Ne vidim baš da se nešto puši od rada. Više je to onako, jedan kamion prevozi šljunak ovdje, dva radnika tamo, jedan bager tamo. Ne izgleda kao mašinerija koja ovo radi punom parom - zato jer to ni nije slučaj. I onda dođe 17h i svi doma do sutra.

MT
makan tahi
22:39 26.11.2018.

kako brzo rade , korov bi mogao niknuti iz šljunka na gradilištu